روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34299
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 15:24 | | ارسال توسط :

زیان ده بودن، بهانه واگذاری شرکت هواپیمایی کیش

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: شرکت هواپیمایی کیش را، زیان ده نشان دادند تا به سازمان خصوصی واگذار شود.
زیان ده بودن، بهانه واگذاری شرکت هواپیمایی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید محمد در نشست با نمایندگان مجامع صنفی که بیش از چهار ساعت طول کشید پس از شنیدن مشکلات اصناف که مهمترین آن کاهش پرواز‌ها و خدمت رسانی محدود شرکت هواپیمایی کیش در ماه‌های اخیر بود گفت: واگذاری شرکت هواپیمایی کیش در سه سال گذشته به سازمان خصوصی سازی اقدام نادرستی بود و در آن زمان با زیان ده نشان دادن این شرکت قصد داشتند این شرکت هواپیمایی را از مدیریت کیش خارج کنند و موفق هم شدند.

وی افزود: پرسش من این است افرادی که هم اینک دغدغه بازگشت شرکت هواپیمایی کیش به سازمان منطقه آزاد را دارند چرا آن زمان که واگذار شد اقدامی نکردند؟

وی با اشاره به اینکه بازگشت شرکت هواپیمایی کیش کار سخت و زمان بری است، گفت: معاون اول رئیس جمهور به وزیر اقتصاد دستور داده است موضوع شرکت هواپیمایی کیش را پیگیری کنند.

سعید محمد گفت: در جلسه سران سه قوه برای شرکت هواپیمایی کیش باید تصمیم گیری شود و اینکه تصور می‌کنید شرکت هواپیمایی کیش متعلق به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است، درست نیست.

نشست سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حضور معاون فرهنگی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان وی و نمایندگان مجامع صنفی برگزار شد.

در این نشست درخواست مشترک جوامع دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، مراکز پذیرایی، کلوپ داران، هتلداران، بازاریان و بازرگانان، اتحادیه مشاوران املاک، سندیکای صنایع، نماینده تاکسی داران، دبیر مجمع سازندگان کیش، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی بازگشت شرکت هواپیمایی کیش به سازمان منطقه آزاد، تقویت پرواز‌های رفت و برگشت کیش، ثبات مدیریت، توسعه گردشگری و رفع موانع این حوزه و کاهش بروکراسی اداری برای رشد و شکوفایی کیش بود.

حاضران از نابسامانی اقتصادی کیش گلایه داشتند و از دبیر شورایعالی مناطق آزاد خواستند برای رفع مشکلات کیش اقدامی عاجل انجام دهد.

سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد نیز با قول مساعد از حمایت سرمایه گذاران واقعی و کارآفرینان گفت: افراد سودجو جایگاهی در مناطق آزاد ندارند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.