روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 33213
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 9:43 | | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خبرداد:

ساخت شهرک های نمایشگاهی و سلامت در کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه گذذاری وتوسعه کیش با اشاره به رویکرد و ماموریت کیش به عنوان منطقه آزاد گردشگری از ساخت دو شهرک نمایشگاهی و سلامت در جزیره کیش خبرداد.
ساخت شهرک های نمایشگاهی و سلامت در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش، علیرضا ابراهیم پور در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن روز خبرنگار و تبریک این روز به تمامی اصحاب رسانه جزیره کیش اظهار کرد: امروز در حال عبور از عصر ارتباطات از ITو ICT به عصر هوش مصنوعی هستیم و با این تحول بزرگ و ورود به عصر جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت در این حوزه گسترده برای خبرنگاران نیز کار را سخت تر می سازد.

وی با تاکید بر اینکه ورود به عصر هوش مصنوعی نیاز به آینده پژوهی و افزایش دانش در این حوزه دارد تاکید کرد: باید در تمامی بخش ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و به ویژه رسانه این آینده پژوهی و به روز شدن دانش برای همه به خصوص خبرنگاران یک امر ضروری است.

عشق و علاقه، ذوق هنری، توجه به واقعیت ها، پرهیز از تخریب و سیاه نمایی، ارائه اخبار صحیح، سریع، دقیق و شفاف، داشتن اطلاعات وسیع و قدرت بازگویی و اطلاع رسانی، ساده نویسی و شیوا نویسی، مسئولیت پذیری به خصوص مسئولیت اجتماعی از جمله ویژگی های خبرنگاران واقعی است که ابراهیم پور به آن اشاره کرد و افزود: خبر باید جامع، دقیق، شفاف، صحیح باشد و نباید درستی و شفافیت و دقت در خبر فدای سرعت شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند بر تاثیرگذاری بالای خبر در جامعه تاکید کرد و افزود: خبرنگار باید جامعه هدف خود را به خوبی بشناسد و مطابق با آن خبرها تهیه و منتشر کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ادامه داد: امروز در جزیره کیش با شرایط ویژه ای روبرو هستیم و هر یک بسته به مسئولیتی که داریم در جایگاه خود باید این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.

احداث شهرک نمایشگاهی در کیش

وی با اشاره به اینکه پس از دوره کرونا تلاش برای احیاء نمایشگاه ها در حال انجام است به برگزاری نمایشگاه پتروشیمی و استقبال بالا از این نمایشگاه و قرار دادهایی که در آن به امضاء رسید اشاره کرد و افزود: یکی از فرصت های خوب گردشگری برگزاری نمایشگاه ها و همایش های ملی و بین المللی است که در این راستا و برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویدادهای فاخر، درحال رایزنی با سرمایه گذاران برای احداث یک شهرک نمایشگاهی با زنجیره ای از امکانات از جمله هتل، سالن های همایش، تالارهای کنسرت و دیگر ملزومات برگزاری نمایشگاه و همایش های ملی و بین المللی با مطالعه و الگو گیری از مدل های ۲۰ کشور جهان هستیم.

جانمایی شهرک سلامت

ابراهیم پور به احداث شهرک سلامت در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار نیز اشاره کرد و افزود: جانمایی های لازم صورت گرفته و نقشه های آن نیز اماده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کیش می تواند هاب سلامت کشور باشد در این طرح به بخش های مختلفی ماند اسکان، کلینک های تخصصی، آب درمانی و بسیاری از این دست موارد با طیف های مختلف بسته به ظرفیت های جزیره مانند، دریا، اکسیژن و آرامش توجه شده است.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از برگزاری ۱۳ نمایشگاه ملی و بین المللی تا پایان سال خبرداد و افزود: ۱۵ نمایشگاه برنامه ریزی شده بود که ۲ نمایشگاه برگزار شده است و ۱۳ نمایشگاه دیگر تا اسفند ماه سال جاری در تقویم نمایشگاه کیش قرار داده شده و برگزار خواهد شد.

به گفته ابراهیم پور، نمایشگاه های طلا و جواهرات، فرهنگ ایران زمین، هتلداری، مواد غذایی،  فرصت های سرمایه گذاری، – بورس، بانک، بیمه -، ایرشو و صنعت ساختمان از جمله نمایشگاه هایی است که تا اسفند ماه سال جاری در کیش برگزار می شود.

وی در خصوص خدمات رسانی شرکت هواپیمایی کیش به کیشوندان نیز با اشاره به اینکه این شرکت به خصوصی سازی سپرده شده است افزود: در رایزنی ها تلاش کرده ایم تا در صورت امکان واگذاری لغو شود و یا اینکه تا قبل از فروش مدیریت مانند گذشته در اختیار کیش قرار داشته باشد تا بتوانیم خدمات به کیشوندان دریافت کنیم به همین منظور کارگروهی برای بررسی و یافتن بهترین راهکار تشکیل شده و در حال رایزنی و فعالیت است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش همچنین در رابطه با گرانی مسکن در کیش نیز به ساخت مسکن ملی در کیش با اختصاص ۲۰ هکتار زمین در چند فاز خبرداد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.