روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45999
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1402 - 10:15 | | ارسال توسط :

ساخت پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش مایه افتخار و غرور

امام جمعه کیش گفت: پایانه مسافری فرودگاه کیش که هوشمند و مجهز به همت تلاشگران عرصه علم و فناوری ساخته شده است، مایه افتخار و غرور است.
ساخت پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش مایه افتخار و غرور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در مراسم گشایش پایانه مسافری فرودگاه کیش گفت: پیشرفت امت اسلامی تا حدی است که همه شگفت زده می‌شوند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف مصداق عملی ما می‌توانیم است.

وی گفت: بخشی از این پایانه مسافری فرودگاه در سال‌های قبل انجام شد که قابل قدردانی است و در دو سال گذشته با سرعت تکمیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز گفت: خدمات شهری، عمومی، فرهنگی و اقتصادی نیز باید هم تراز این پایانه مسافری فرودگاه توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش محصور در دریاست، گفت: افزایش پرواز یکی از اولویت‌های اصلی در جزیره کیش است و تسری قوانین کشور به کیش مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

امام جمعه کیش افرود: افزایش سه برابری هزینه حمل بار موجب گرانی مواد غذایی شده است و با تخفیف ویژه برای جزیره کیش این مشکل حل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: اجرای کامل و دقیق قوانین مناطق آزاد موجب رونق کیش می‌شود و اجرای طرح ملی مسکن در کیش ضروری است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.