روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32469
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 18 تیر 1401 - 9:45 | | ارسال توسط :

سرمایه گذار پروژه مدرن دولت کیش تاکید کرد: عزم سازمان منطقه آزاد کیش در فعال سازی پروژه های راکد

سرمایه گذار پروژه مدرن دولت کیش گفت: حضورمدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پروژه های راکد و تلاش برای فعال سازی مجدد آن ها عزم سازمان برای از بین بردن مشکلات را نوید می دهد.
سرمایه گذار پروژه مدرن دولت کیش تاکید کرد: عزم سازمان منطقه آزاد کیش در فعال سازی پروژه های راکد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، ناصر دولت آبادی در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: با همکاری و همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امکان فعالیت مجدد پروژه مدرن دولت کیش به دست آمد که نشان از عزم سازمان منطقه آزاد کیش برای از بین بردن مشکلات و فعال سازی پروژه ها در کیش دارد.

وی افزود: آقای کشاورز شخصا برای رفع مشکلاتی که در مسیر ادامه فعالیت پروژه های نیمه تمام قرار دارد به بازدید از این پروژه ها پرداخته و دستورات لازم برای فعال سازی مجدد آن ها را صادر کرده است و ما توانستیم با این همراهی به کار خود ادامه دهیم.

این سرمایه گذار با تقدیر از دیگر بخش های عملیاتی در سازمان منطقه آزاد کیش افزود: معاونت ها و تیم های جدید که در سازمان مشغول به فعالیت شده اند با مدیریت سازمان همراه و همگام هستند تا مسائلی که مدت های بسیار موجب رکود فعالیت ها شده است را از پیش پای فعالان اقتصادی بردارد.

ناصر دولت آبادی سرمایه گذار این طرح با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینی به مساعت ۱۲ هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش واقع شده است اظهار کرد: این ساختمان دارای ۱۵ طبقه مسکونی شامل ۴۸۰ واحد لوکس در مساحت ۷۵ هزار متر مربع با طراحی مدرن که دسترسی به آن ها توسط ۱۲ دستگاه آسانسور فوق سریع پیش بینی شده در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود: طبقه همکف این پروژه دارای غرفه های تجاری و خدماتی خواهد بود که محصولاتی از برترین برندهای معتبر از محصولات لاکچری دنیا را به میزبانان خود ارائه می کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه دو طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ نیازهای مجموعه را در این رابطه تامین خواهد کرد ادامه داد: در مشاعات مجموعه مدرن دولت کیش تمام امکانات روز دنیا که مورد نیاز ساکنین خوش دوق است مهیا خواهد شد.

به گفته آقای دولت آبادی ۵۰۰ باب مغازه در طبقه همکف این مجموعه برترین برندهای معتبر جهانی را به ساکنان مجموعه و کیش همچنین گردشگران جزیره عرضه خواهند کرد.

وی افزود: بهره گیری از برترین های هوشمند سازی و تکنولوژی های روز در واحدهای مسکونی از دیگرمزیت های رقابتی پروژه مدرن دولت کیش است که سرمایه گذار این طرح به آن اشاره کرد و افزود: در سازه این مجموعه نیز با بهره گیری از برترین مصالح و مواد تولیدی داخلی که به بزرگترین کشورهای دنیا صادر می شوند تلاش شده است که به شعار استفاده از کالاهای برتر ایرانی تحقق بخشیده شود.

آقای دولت آبادی تاکید کرد: شعار ما حمایت از کالای ایرانی و اثبات این موضوع به جهان است که کالاهای ایرانی صادراتی از مرغوبیت بالایی برخوردارند و می توانند در جهان در جایگاه نخست ایستاده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

این فعال اقتصادی جزیره کیش همچنین با تقدیر از تلاش های مسئولان در حل مشکلات پروژه های جزیره و همواره نمودن مسیر فعالان اقتصادی در راه رونق اقتصاد و گردشگری جزیره کیش از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت عمرانی و زیربنایی، مدیریت عمران، آب و خدمات کیش و شهرسازی و دیگر واحدهای مرتبط با پروژه های عمرانی در جزیره مرجانی کیش تقدیر کرد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.