روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 42122
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 12:16 | | ارسال توسط :

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان: نیازمند رویدادهای ورزشی امید آفرین هستیم

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه نیازمند امیدآفرینی در جامعه با بهره‌مندی از رویدادهای ورزشی هستیم، گفت: کیش گیمز یک رویداد امیدآفرین و جوان پسند است که قابلیت تبدیل شدن به الگو را دارد.
سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان: نیازمند رویدادهای ورزشی امید آفرین هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «کاوه احمدی» در مراسم اختتامیه رویداد ملی نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش با بیان اینکه همراهی «کیش گیمز» با بخش خصوصی باید به یک الگو تبدیل شود، اظهار کرد: باید از این الگو برای ارتقای نشاط و شادابی در جامعه بویژه نسل جوان بهره‌ برد.

وی کیش گیمز را بهار ورزش‌های ساحلی در کشور عنوان کرد و افزود: اتفاقات بدیع، خلاقیت و نوآوری در برگزاری رقابت‌های ورزشی و بهره گیری از ظرفیت بی نظیر بخش خصوصی، این رویداد ورزشی را متمایز کرد.

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، همکاری فدراسیون‌های مختلف در برگزاری کیش گیمز را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: معتقدیم که این رویداد ورزشی توانست گام نخست را بسیار محکم بردارد.

وی با بیان اینکه احداث برخی پرتابل‌های ورزشی برای اولین بار در کشور، آنهم توسط جوانان بومی کیش یک دستاورد بزرگ است، گفت:‌ کیش گیمز گامی نو در عرصه کشور را پایه گذاری کرد.

«احمدی» با تاکید بر اینکه رسانه‌ها بخش جدایی ناپذیر ورزش هستند، اظهار کرد:‌ از حمایت‌ها و همراهی دلسوز رسانه‌ها در برگزاری نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش قدردانی می‌کنیم.

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برگزاری رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش را مدیون تلاش شبانه روزی همکاران در فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی هستیم، افزود: سرپرست جوان این فدراسیون نشان داد که با ایده‌های نو و تلاش مضاعف می‌توان به ناممکن‌ها را ممکن ساخت.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقاتی در سطح ملی با حضور ورزشکارانی از ۲۷ استان کشور، گرد هم آوردن فدراسیون‌ها و انجمن های ورزشی مختلف، فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب و همراه کردن بخش خصوصی به عنوان حامیان بزرگ ورزش کشور از فدراسیونی که هنوز تولد یک سالگی خود را جشن نگرفته، جای تقدیر دارد.

دولت سیزدهم در تلاش برای توزیع عادلانه امکانات ورزشی است

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت ورزش به کار گرفته است، ادامه داد: با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهور، در راستای توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی، توجه ویژه به توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری، برنامه ریزی ویژه در توسعه ورزش بانوان، توجه به ورزش‌های بومی، محلی و آیینی، توسعه ورزش همگانی و همگانی کردن ورزش و فعالیت‌های سلامت محور تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد:‌ توسعه کمی و کیفی ورزش از ابتدای دولت مردمی سیزدهم در دستور کار قرار گرفته که برکات آن را در مدال‌های رنگارنگ و افتخار آفرینی ورزشکاران رشته‌های مختلف به وضوح می‌توان دید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.