روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24775
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 24 آذر 1400 - 10:15 | | ارسال توسط :
در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت فولاد در کیش؛

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش: نمایشگاه فولاد کیش تفسیر ما می توانیم در صنعت فولاد است

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت فولاد در جزیره کیش حضور فعال صنایع بزرگ فولاد در این نمایشگاه را تفسیر واقعی " ما می توانیم " در این صنعت برشمرد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش: نمایشگاه فولاد کیش تفسیر ما می توانیم در صنعت فولاد است

به گزارش روزنامه اخبار کیش، محمدرضا لواسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جضور شرکت های بزرگ صنعت فولاد در این نمایشگاه نشان داد که زنجیره صنعت فولاد در کشور کامل شده است و تولید کنندگان ما این امکان را دارند که صفر تا صد محصولات این صنعت را در کشور تولید کنند که این مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات این صنعت بیش از نیاز داخلی است تاکید کرد: براساس آمارهای ارائه شده در این نمایشگاه تولید صنعت فولاد کشور ۲ برابر نیاز داخلی است.

لواسانی افزود: هم اکنون ۳۰ میلیون تن از محصولات فولاد در کشور تولید می شود که ۱۵ میلیون تن آن نیاز داخلی است و براساس پیش بینی هایی صورت گرفته برای افق پیش رو این میزان تا سال ۱۴۰۴ به ۵۵  میلیون تن در سال خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حضور شرکت های فعال در عرصه صنعت فولاد در این نمایشگاه بیانگر آن است که ما با وجود تحریم های دشمنان پیشرفت های شایانی در این حوزه داشته ایم و این به معنای تفسیر ” ما می توانیم ” در این صنعت و دیگر صنایع است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: کیش افتخار می کند که میزبان چنین صنعت بزرگی ات و خوشحالیم که با کم رنگتر شدن کرونا حضور شرکت های بزرگ را در نمایشگاه های کیش شاهد هستیم.

بیست و سومین همایش صنعت فولاد کشور با حضور  250 شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی از کشور‌های “آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان” با ۲۱۰ غرفه به معرفی دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزار که مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته پرداخته است.

ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندر کاران صنعت فولاد کشور با اساتید، دانشجویان و محققین در جهت تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور از اهداف مهم بیست و سومین نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد در کیش است.

| منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.