روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31270
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 خرداد 1401 - 15:49 | | ارسال توسط :

سفر دبیرکل مناطق آزاد سوریه به کیش

دبیرکل مناطق آزاد سوریه با هدف بررسی ظرفیت‌های تجاری، صنعتی و گردشگری کیش و ایجاد همکاری‌های دو سویه سرمایه گذاران به کیش سفر کرد.
سفر دبیرکل مناطق آزاد سوریه به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، ال ایاد کوسا هدف از این سفر را آشنایی با ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش و آگاهی از زمینه‌های مناسب همکاری سرمایه گذاران سوریه و ایران عنوان کرد.

وی افزود: امیدوارم تفاهمنامه همکاری بین مناطق آزاد دو کشور به امضا برسد و همکاری‌ها بین سرمایه گذاران ایران و سوریه به زودی آغاز شود.

دبیرکل مناطق آزاد سوریه تصریح کرد: همانطور که ایران در بسیاری از صنایع و تولیدات فعالیت دارد سوریه نیز در صنایع به ویژه نساجی تبحر خاصی دارد و مشهور است، امیدوارم در زمینه‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی دو طرف تعاملات و همکاری‌های قابل قبولی شکل گیرد.

ال ایاد کوسا تصریح کرد: همزمان با بحث‌های تجاری و سرمایه گذاری موضوع گردشگری نیز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و علاقمندیم مردم سوریه سهمی از گردشگری کیش داشته باشند و تبادل گردشگر نیز از دیگر برنامه‌های مناطق آزاد دو کشور باشد.

وی در خصوص اجرای برخی برنامه‌ها گفت: روند همکاری بین دولت‌ها همیشه به صورت قانونگذاری بوده و برای اجرای آن باید سرمایه گذاران بخش خصوصی این قوانین را پیاده سازی کنند.

دبیرکل مناطق آزاد سوریه خواستار بررسی زمینه‌های افتتاح یک رستوران عربی و نمایشگاه دائمی ارائه محصولات سوریه در کیش شد و برای معرفی ظرفیت‌های این منطقه آزاد به سرمایه گذاران سوریه اعلام آمادگی کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.