روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 36975
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 09 دی 1401 - 13:11 | | ارسال توسط :

سهمیه دارویی بیمارستان کیش افزایش یافت

رییس بیمارستان تخصصی جزیره ‌کیش گفت : سهمیه دارویی این بیمارستان به عنوان تنها مرکز درمانی جزیره به منظور پایداری وضعیت درمان افزایش یافت.
سهمیه دارویی بیمارستان کیش افزایش یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،کامران فردوسی روز جمعه اظهار ‌ورد: بر اساس پی‌گیری‌های انجام شده و جمعیت آماری جزیره این سهمیه از سطح بخش به سطح شهرستانی ارتقا یافته است.
وی افزود: این افزایش در تمام بخش های درارویی بوده که در پایداری وضعیت درمان بیماران از لحاظ تامین دارو و افزایش میزان تخصیص این فراورده ها تاثیر گذار است.
رییس بیمارستان تخصصی جزیره کیش یادآور شد: با توجه به وجود مشکلات دارویی در کشور، بیمارستان این جزیره با کمترین چالش ها برخوردار بوده اما کماکان به دنبال افزایش سهمیه های این مرکز درمانی از لحاظ سرانه های دارویی هستیم.
وی با بیان اینکه راه اندازی خدمات جدید در این بیمارستان در حال پیگیری است افزود: ایجاد بخش آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، راه اندازی ماموگرافی سه بعدی برای اولین بار در کشور، به روز رسانی تجهیزات موجود، افزایش تعداد نیروی انسانی بیمارستان از دیگر اولویت ها در این مرکز درمانی است.
فعالیت بیمارستان کیش سال ۱۳۷۲ شروع شده و مرحله سوم این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و ظرفیت بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرد.
این بیمارستان در جزیره کیش با هدف ارایه خدمت به بومیان، ساکنین و گردشگران تاسیس شده و از سال ۱۳۹۲ هدف و رویکرد آن به سمت گردشگری سلامت با توجه به پتانسیل های بالقوه این جزیره پایه ریزی شد.
جزیره کیش از توابع بندر لنگه استاندهرمزگان در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.