روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 30918
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1401 - 10:47 | | ارسال توسط :

سهم هنرمندان کیش در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزایش پیدا می کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در تلاش هستیم سهم هنرمندان این جزیره در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزایش پیدا کند.
سهم هنرمندان کیش در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزایش پیدا می کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش، یاسر شاه‌پیری یکشنبه شب در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر کیش اظهار داشت: گردشگری نبض تپنده این جزیره است و باید تلاش شود با برگزاری رویدادهای فاخر فرهنگی و اجتماعی این بخش را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر ارتباط مستقیمی با بخش گردشگری دارد و به منظور اعتلا و تقویت این بخش در تلاش هستیم از توان و قدرت اصحاب فرهنگ و هنر جزیره در برگزاری رویدادها بیش از گذشته بهره ببریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: برای تحقق این هدف نیازمند تلاش دوجانبه از سوی مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین تک تک اصحاب فرهنگ و هنر جزیره هستیم.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای وظایف خود به دنبال معرفی امکانات بخش خصوصی جزیره از جمله خانه بومیان و گالری های خصوصی با برگزاری رویدادهای مختلف است و انتظار داریم فعالان فرهنگ و هنر نیز در این راستا ایده و طرح های فاخر و توانمند خود را ارایه کنند.

وی اضافه کرد: آوردن هنر به عرصه های اجتماعی دیگر راهکاری است که فعالان فرهنگ و هنر باید در راستای اعتلای فرهنگ جزیره کیش به آن توجه کنند و در تلاش هستیم با همکاری جامعه بازاریان برخی رویدادها از جمله نمایش ها و تئاترهای خیابانی را با همکاری هنرمندان جزیره در مراکز تجاری اجرا کنیم.

شاه پیری ساماندهی امور، قانون گرایی و انجام کارهای فاخر را سه اولویت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد و افزود: با توجه به گستردگی وظایف این معاونت در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و حتی امنیتی در تلاش هستیم با این سه اولویت در دوره ماموریت گامی در رفع مشکلات جزیره برداریم.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.