روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 47163
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 دی 1402 - 18:38 | | ارسال توسط :

شرایط اردویی خیلی خوب تیم ملی فوتبال در کیش

روزبه چشمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شرایط اردویی در کیش خیلی خوب است و از مسؤلان برای برپایی این اردو تشکر می‌کنم.
شرایط اردویی خیلی خوب تیم ملی فوتبال در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، روزبه چشمی در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه المپیک کیش، گفت: بازی روز گذشته برابر بورکینافاسو رقابت خوبی از نظر فیزیکی و تاکتیکی بود و بورکینافاسو نیز تیم خوبی بود.

وی گفت: کادر فنی یکسری اهداف داشت که می‌خواست آن‌ها را در زمین پیاده کند و در نهایت هم نتیجه خوبی بود، هم بردیم و هم بحث‌های تاکتیکی در زمین اجرا شد.

روزبه چشمی خاطرنشان کرد: زمان کمی تا برگزاری جام ملت‌های آسیا داریم و از روز اول کار با کادر فنی جدید، می‌خواستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران، افزود: همدل هستیم و در تلاشیم که نتایج خوبی کسب کنیم، کار سختی است و تیم‌های دیگر هم آمادگی بالایی دارند، ولی تلاشمان را می‌کنیم و از مردم هم می‌خواهم که از تیم ما حمایت کنند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی دارند و از مسئولان برای تدارک اردوی کیش تشکر می‌کنم، همه چیز آماده است تا بازی اول را خوب شروع کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین اتفاق و بهترین نتیجه رقم بخورد.

وی گفت: استقبال دیروز مردم از تیم ملی فوتبال عالی بود و همیشه هم از ما حمایت کردند و هم دعا کردند و امیدوارم بتوانیم زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.