روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 32858
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 29 تیر 1401 - 14:42 | | ارسال توسط :

شرکت بیش از هزار و هفتصد نفر در کلاس‌های تابستانی کیش

مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هزار و هفتصد و چهار هنرجو در دوره‌های آموزشی، مهارتی و ورزشی در مساجد کیش تا ۱۵ تیر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
شرکت بیش از هزار و هفتصد نفر در کلاس‌های تابستانی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رضا اردلان افزود: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی کلاس‌های آموزشی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری ۳۷ کلاس آموزشی در تابستان امسال گفت: کلاس‌های خیاطی، آشپزی، نصب ویندوز، نرم افزار، سخت افزار، طراحی صفحات وب، کشت بافت گیاهان زینتی، تراریوم، کشت بافت گیاهان آپارتمانی، خوشنویسی، چرتکه، زبان انگلیسی، نقاشی در دو مقطع سنی کودک و نوجوان، شنا، تیر اندازی با تفنگ، ژیمناستیک از مهمترین رشته‌های آموزشی در تابستان امسال بود.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تخفیف‌های ۷۰ درصدی و ۹۰ درصدی برای فراگیران این دوره از کلاس‌های آموزشی که در مساجد کیش برگزار می‌شود، گفت: ایاب و ذهاب رایگان برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

اردلان افزود: بیشتر استقبال کنندگان در رده سنی ۷ سال تا ۲۵ سال بودند که بالاترین میزان نام نویسی سنین ۷ تا ۱۵ سال است.

وی با بیان این که ۱۱ رشته مهارتی، ۲۲ رشته آموزشی و ۴ رشته ورزشی در این دوره‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرحله نخست این دوره از کلاس‌های آموزشی از ۱۸ تیر آغاز شده و تا ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت که مرحله دوم نیز از ۱۸ مرداد تا ۱۸ شهریور امسال برگزار می‌شود.

رضا اردلان، گفت: دوره‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی با حضور ۱۸ مربی در هفت مسجد کیش “خاتم الانبیاء (ص)، امام جعفر صادق (ع)، جواد الائمه (ص)، حضرت زینب (س)، امام حسن مجتبی (ع)، امام موسی کاظم (ع) شهرک رز و امام سجاد (ع) ” در قالب دو ترم در حال برگزاری است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.