روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24508
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 14:38 | | ارسال توسط :
نامه رییس‌کل بانک مرکزی به صرافی‌ها؛

صرافان نیازهای ارزی جدید خود را اعلام کنند

رییس‌کل بانک مرکزی در مکاتبه‌ای با رییس شورای عالی کانون صرافان ایران خواستار اعلام نیازهای جدید ارزی متقاضیان واقعی به بانک مرکزی شد.
صرافان نیازهای ارزی جدید خود را اعلام کنند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، پس از بازدید روز گذشته رییس کل بانک مرکزی از صرافی‌های میدان فردوسی و تاکید وی بر آمادگی بانک مرکزی برای رفع مشکلات احتمالی مرتبط با فروش ارز و تامین نیازهای ارزی مردم، بانک مرکزی در مکاتبه‌ای مراتب را به رییس شورای عالی کانون صرافان ایران اعلام کرد.

«علی صالح‌آبادی» در این نامه نوشت: برای پاسخ به نیاز واقعی متقاضیان ارز، خواهشمند است هر چه سریع‌تر با اخذ نظر شرکت‌های صرافی درباره مسایل و مشکلات احتمالی مرتبط با فرآیند فروش ارز در سرفصل‌های مصارف خدماتی اعلامی، مراتب به همراه نیازهای جدید ارزی به درخواست متقاضیان واقعی مورد تایید آن کانون برای این بانک ارسال شود تا موضوع بررسی و اقدام‌های مقتضی انجام شود.

روز گذشته رییس‌کل بانک مرکزی در بازدید از میدان فردوسی ضمن گفت‌وگو با صرافان و مردم، در جریان روند بازار قرار گرفت و اعلام کرد که عرضه ارز در بازار متشکل ارزی بیش از نیاز بازار است و به‌زودی دسترسی متقاضیان به ارز نیز تسهیل می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.