روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 19752
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 02 مرداد 1400 - 12:47 | | ارسال توسط :

ضرورت توسعه فضا‌های آموزشی جزیره کیش

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: توسعه فضا‌های آموزشی جزیره با افزایش دو برابری جمعیت دانش آموزی این منطقه ضروری است.
ضرورت توسعه فضا‌های آموزشی جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پرویز حیدری راد گفت: فضای بسته متوسطه جزیره کیش را براساس میانگین کشوری در بالاترین سطح ارزیابی کرد.

وی گفت: هر سال با افزایش تعداد ۶۰۰ دانش آموز، باید یک مدرسه جدید در جزیره کیش ساخته شود تا پاسخگوی نیاز‌های دانش آموزان در این منطقه باشد.

حیدری راد با بیان این که امسال ۲۶۸ کلاس درس ابتدایی، متوسطه و هنرستان در این منطقه برگزار شده، افزود: بر اساس ابلاغ استان، مبنی بر کاهش کلاس درس به ۲۶۱ کلاس، تراکم در کلاس‌های درس افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش توسعه فضا‌های آموزشی مدارس این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد کیش در بازدید از اداره آموزش و پرورش و بخش‌های مختلف برخی از مدارس کیش؛ بر اهمیت و جایگاه ارزشمند نقش معلم و توسعه فضا‌های آموزشی در این منطقه تاکید کرد.

جعفر آهنگران با حضور در اداره آموزش و پرورش، در جریان تجهیزات آموزشی و سیستم‌های سرمایشی این مجموعه قرار گرفت و برنامه ریزی مدون و انتخاب پیمانکار مربوطه به منظور فراهم کردن فضای مناسب آموزشی را از اولویت‌های این اداره برشمرد.

وی در بازدید از مدارس پروین اعتصامی، خوارزمی و امام خمینی جزیره کیش توسعه فضا‌های آموزشی را زمینه ساز ارائه خدمات با کیفیت به دانش آموزان و یک مولفه مهم در جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس این منطقه عنوان کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.