روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19208
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 16 تیر 1400 - 10:40 | | ارسال توسط :

ضرورت راه اندازی پایش تصویری در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به دستگیری فرد سابقه داری در کیش گفت: راه اندازی پایش تصویری برای کنترل و برخورد قاطع با افراد متخلف در بدو ورود به جزیره کیش یک نیاز ضروری است.
ضرورت راه اندازی پایش تصویری در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی با اشاره به عملیات مشترک روز گذشته نیرو‌های این فرماندهی با پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در دستگیری فرد سابقه دار افزود: متهم دستگیر شده از اراذل اوباش مطرح در تهران بوده و پس از درگیری از محل متواری و در جزیره کیش مخفی شده بود.

وی افزود: پس از وصول نیابت قضایی از پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با حمایت دستگاه قضایی کیش دستگیری متهم در دستور کار نیرو‌های پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی مشترک متهم دستگیر و با همکاری نیرو‌های اداره عملیات پلیس امنیت عمومی به دادسرای تهران جهت رسیدگی قضایی اعزام شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: بر اساس افزایش روند دستگیری افراد سابقه دار، خرده فروشان موادمخدر و سارقان در طرح‌های هفته گذشته این پلیس، نیاز به راه اندازی سامانه پایش تصویری بویژه نصب دوربین‌های چهره خوان در ورودی‌های کیش و کنترل تردد‌های دریایی بیش از گذشته احساس می‌شود.

سرهنگ علی اصغرجمالی افزود: تأمین امنیت با مشارکت مردم با پلیس به خوبی محقق می‌شود، اما تهیه زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی سامانه پایش تصویری در جزیره کیش با شرایط ویژه جغرافیایی و تصویب در شورای تأمین از طریق دستگاه‌های متولی امری ضروری است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.