روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44821
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 10 مهر 1402 - 13:57 | | ارسال توسط :

طرح ویژه ترخیص خودروها در کیش اجرا می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد «محمدزنگانه» روز دوشنبه ، در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت با موافقت فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خودروهای توقیفی در پارکینگ ترخیص می شود. وی افزود: مالکین خودروها تا پایان هفته، می توانند با مراجعه به رده توقیف کننده و پلیس +۱۰ […]

طرح ویژه ترخیص خودروها در کیش اجرا می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد «محمدزنگانه» روز دوشنبه ، در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت با موافقت فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خودروهای توقیفی در پارکینگ ترخیص می شود.

وی افزود: مالکین خودروها تا پایان هفته، می توانند با مراجعه به رده توقیف کننده و پلیس +۱۰ بدون در نظر گرفتن مدت زمان توقیف نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کیش تاکید کرد: این طرح ترخیص فوری شامل خودروهای دارای توقیف قضایی نمی‌شود و مردم برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره ۱۲۰پلیس راهور تماس بگیرند.

هفته وحدت اسلامی از ۱۲ ربیع‌الاول تا ۱۷ ربیع‌الاول به مناسبت تولد پیامبر اکرم (ص) نام گذاری شده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.