روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 18288
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 22 خرداد 1400 - 10:38 | | ارسال توسط :

عادی انگاری عامل شیوع بیش از پیش ویروس کرونا

سخنگوی شورای سلامت کیش عادی انگاری را عامل شیوع بیش از پیش ویروس کرونا برشمرد و از شهروندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
عادی انگاری عامل شیوع بیش از پیش ویروس کرونا

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان از نظر ابتلا و مرگ و میر روزانه گفت: تعداد جانباختگان نشان دهنده وجود خطری بزرگ در کمین مردم و ساکنان نقاط مختلف از جمله جزیره کیش است که اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدی گرفته نشود بحران دامنگیر این جزیره را نیز فرا می گیرد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان جزیره، رعایت ساکنان، حمایت‌های سازمان منطقه آزاد و بخش خصوصی در یک و نیم سال گذشته بحرانی جدی در این جزیره وجود نداشته است، اما شاهد قدری عادی انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستیم.

دکتر رضانیا با اشاره به اینکه جزیره کیش اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: مردم باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و هرگونه عادی انگاری شرایط، موجب شیوع بیش از پیش ویروس کرونا می‌شود.

وی گفت: عادی انگاری ویروس کرونا به گونه‌ای است که یک مهمانی ٢٠ نفره موجب ابتلای ١٢ نفر از شرکت کنندگان شد و در برخی ادارات دولتی به دلیل رعایت نکردن کامل دستورالعمل های بهداشتی تعدادی از کارمندان مبتلا شده اند و همچنین در صنایع و پروژه‌های ساختمانی نیز شاهد بروز موارد تجمعی هستیم.

وی گفت: ساکنان و گردشگران در محیط کاری خود بازنگری کنند و هر فرد ساکن جزیره ناظری بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.