روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17908
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1400 - 18:04 | | ارسال توسط :

عزیزی‌خادم: امیدوارم سال آینده کمپ تیم ملی در کیش ساخته شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تا سال آینده کمپ مدرن تیم ملی در جزیره کیش ساخته شود.
عزیزی‌خادم: امیدوارم سال آینده کمپ تیم ملی در کیش ساخته شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم اظهار داشت: از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت و حساس از تیم ملی حمایت کردند و با برنامه‌ریزی و حمایت در کنار فدراسیون فوتبال بودند.

وی ادامه داد: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است. با مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت، سعی داریم این راهبرد توسعه را دنبال کنیم. یکی از موارد توسعه و برنامه ما کمپ تیم‌های ملی است. به طور مرتب باید با تیم‌های منطقه بازی دوستانه یا رسمی داشته باشیم و داشتن اردو و کمپ در جزیره کیش یکی از اهداف ماست. امیدوارم با این تفاهم‌نامه به قراردادی واقعی برسیم تا تیم‌های ملی در کیش اردو بزنند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: توسعه نیز به سرعت حاصل نمی‌شود و امری زمان‌بر است. نگاهی ملی داریم که انسجام ملی را رقم می‌زند. در فدراسیون فوتبال نگاه وحدت‌بخش داریم و امیدواریم از ظرفیت منطقه آزاد کیش استفاده کنیم. برای توسعه و برپایی کمپ تیم ملی، فقط جزیره کیش مدنظر ما نیست و سایر مناطق کشور را در نظر داریم که در برنامه استعدادیابی ما نیز جای دارند.

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی از این مرحله مسابقات انتخابی جام جهانی سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم. همه برای تیم ملی تلاش می‌کنند و خوشحال هستند. امیدوارم سال آینده در این روزها کمپ مدرن شده و بازسازی شده تیم ملی را در اختیار داشته باشیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

جعفر آهنگران رییس منطقه آزاد کیش هم در این مراسم گفت: در چند سال گذشته ۴۳ هزار متر مربع فضای ورزشی در جزیره را ارتقا دادیم. سرانه ورزشی در جزیره کیش ۱۱ متر برای هر نفر است که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌. ۲۳ مسابقه بین‌المللی و ۴۸ مسابقه ملی را میزبانی کردیم و اگر کرونا نبود این آمار افزایش پیدا می‌کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ۸ آذر ۱۳۷۶ هیچ‌وقت فراموش‌شدنی نیست که بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی شور و هیجان بالایی در کشور رقم خورد. اطمینان داریم با تلاش فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ نیز رقم خواهد خورد. می‌خواهیم در این راه همراه فدراسیون فوتبال باشیم و از امروز روابط‌مان را توسعه خواهیم داد و دربست در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم که مشارکت خوبی داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.