روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 746
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 29 بهمن 1398 - 12:13 | | ارسال توسط :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان :

عملکرد مدیران هرمزگان در استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی ارزیابی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عملکرد مدیران حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان در میزان استفاده از اعتبارها و ظرفیت های ملی، استانی و بخش خصوصی ارزیابی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عملکرد مدیران حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان در میزان استفاده از اعتبارها و ظرفیت های ملی، استانی و بخش خصوصی ارزیابی می‌شود.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از ایرنا، سعید ناجی در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده هرمزگان اظهار داشت: باید بتوان از ظرفیت بخش خصوصی، قانون بودجه و اعتبارهای متمرکز ملی در بر طرف سازی نیازهای مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: طرح های حوزه اجتماعی و فرهنگی باید موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود که این امر برعهده دستگاه های متولی است.

ناجی بیان داشت: دستگاه های متولی حوزه های فرهنگی و اجتماعی باید در طرح های مجموعه خود علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای مناطق مختلف استان، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را نیز فراهم سازند.

وی بر هماهنگی و همسازی دستگاه های اجتماعی و فرهنگی زیر مجموعه این کارگروه تاکید و گفت: باید تمامی دستگاه های متولی در ارائه طرح و برنامه متناسب با نیازهای مردم استان هماهنگ باشند و با ارائه طرح مشترک بتوانند  نیاز مناطق مختلف هرمزگان را برطرف سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در این کارگروه ارائه طرح و برنامه از سوی دستگاه های زیر مجموعه ضروری است اما باید دقت کرد این طرح و برنامه ها متناسب با نیاز مردم استان باشد.

ناجی تاکید کرد: هر دستگاه با توجه به حوزه اختیار و وظایف خود می تواند در جهت رفع مشکلات مردم و بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در جامعه موثر واقع شود.

این مقام مسوول ابراز داشت:  رشد و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه نیازمند ایده های خلاقانه و قابل اجرا از سوی کارشناسان و نخبگان است و باید دستگاه های متولی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.