روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 17265
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, علمی و فناوری تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1400 - 14:40 | | ارسال توسط :

فراخوان جذب و پذیرش شرکت‌ها و واحد‌های فناور برای استقرار در منطقه آزاد کیش

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش فراخوان جذب و پذیرش شرکت‌ها و و احد‌های فناور برای استقرار در کیش را اعلام کرد.
فراخوان جذب و پذیرش شرکت‌ها و واحد‌های فناور برای استقرار در منطقه آزاد کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به پذیرش و استقرار شرکت‌ها و واحد‌های فناور در مرکز فناوری‌های نرم و صنایع خلاق جزیره کیش اقدام می‌کند.
این همکاری با هدف حمایت از شتاب‌دهنده‌های صادراتی، توسعه صادرات صنایع خلاق، شرکت‌ها، واحد‌ها و هسته‌های نوآور و فناور صنایع فرهنگی و تیم‌های استارتاپی صورت می‌گیرد.
فعالان رشته‌های گردشگری، صنایع‌دستی، نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی، طراحی صنعتی، معماری، دکوراسیون داخلی، عکاسی، گرافیک موسیقی، مد و پوشاک، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی، هنر‌های نمایشی، انیمیشن، فیلم و ویدئو، اشیای هنری و عتیقه‌جات، انتشارات و بسته‌بندی، می‌توانند نسبت به پذیرش و استقرار در مرکز فناوری‌های نرم و صنایع خلاق جزیره کیش اقدام کنند.
متقاضیان برای ارائه درخواست می‌توانند تا پایان خرداد ۱۴۰۰ از طریق وب‌سایت iccip.ir نسبت به دریافت و تکمیل فرم پذیرش اقدام کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.