روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44799
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 09 مهر 1402 - 16:46 | | ارسال توسط :

فراخوان دومین دوره ملی جایزه عکس میکا در کیش

دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی، آبان‌ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.
فراخوان دومین دوره ملی جایزه عکس میکا در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت:‌ کیش امسال نیز میزبان عکاسانی است که از دریچه دوربین خود، از این جزیره زیبا خاطره می‌سازند.

«لیلی صدیق» ادامه داد: این دوره از جایزه عکس میکا با موضوع «کیش در متن زندگی» است و عکس‌های ارسالی باید بر مبنای حضور انسان و در نظر گرفتن اِلمان انسانی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در رقابت‌های این دوره برای تمام عکاسان، آزاد و رایگان است، افزود: در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایلی هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج فریم تک عکس است.

دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» جایزه نفرات اول تا سوم در بخش حرفه‌ای را به ترتیب ۱۰۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در بخش موبایلی نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ مهرماه سال جاری بیان کرد و افزود: عکس‌ها از طریق پست الکترونیکی PHOTOAWARD@MICAMALL COM دریافت می‌شوند.

«صدیقی» با اعلام اینکه داوری آثار اول آبان‌ماه انجام خواهد شد، گفت: نمایشگاه آثار برگزیده از ۱۱ آبان‌ماه و مراسم اختتامیه نیز در ۱۹ آبان برپا می‌شود.

هیات داوران دومین دوره جایزه عکس میکا را «سیف‌الله صمدیان»، «غوغا بیات» و «مجید سعیدی» تشکیل می‌دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.