روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 34590
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 13:53 | | ارسال توسط :

فراخوان شرکت در بازارچه هفتگی «مهنورا» کیش منتشر شد

فراخوان شرکت بانوان هنرمند فعال در عرصه صنایع دستی، دست سازه ها و صنایع غدایی در بازارچه هفتگی مهنورای کیش منتشر شد.
فراخوان شرکت در بازارچه هفتگی «مهنورا» کیش منتشر شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رییس اداره امور زنان کیش روز سه شنبه اظهار داشت: هدف از ایجاد این بازارچه ها فراهم آوردن فضایی برای عرضه تولیدات بانوانی که در منازل خود در حال تولید محصولات مختلف صنایع دستی، دست ساز، غذاهای سنتی و شیرینی های محلی و خانگی و ترشیجات مختلف است.
عالمه خسروی افزود: در این بازارچه که تا پایان سال ۱۴۰۱ پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ تا ۲۲ در ساحل اسکله تفریحی برگزار می شود   سعی کردیم به منظور آسودگی خیال گردشگران و کیشوندان، بانوان فعال در حوزه‌ صنایع غذایی قبل از شرکت و عرضه محصولات  با همکاری مرکز توسعه سلامت کارت بهداشت دریافت کنند.
وی با بیان اینکه مشارکت در توسعه فعالیت های گردشگری از دیگر اهداف ایجاد این بازارچه سنتی هفتگی است افزود: نیمه دوم سال در کیش هرچه قدر جلوتر برویم هوای مطلوب تری را داریم و فعالیت ها و رویدادهای در فضای باز پر طرفدار است و از طریق این بازارها می توانیم بانوانی که سرمایه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار و فراهم کردن یک مکان دائم برای فروش محصولات ندارند را تحت پوشش قرار بدهیم.
خسروی یادآور شد: آنان از این فرصت بهره مند می شوند تا با قرار گرفتن در چرخه اقتصادی تولید، بازاریابی و فروش محصولات هر هفته محصولات خود را در این بازارچه محلی به فروش رسانده و از لحاظ اقتصادی نیز توانمند شوند.
وی افزود: با توجه به موقعیت مکانی این بازارچه در ساحل اسکله تفریحی به عنوان یکی از اماکن پر تردد گردشگری جزیره انتظار داریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در این بازارچه غرفه ها به صورت رایگان در اختیار بانوان خود سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می گیرد گفت: هرچند تمام غرفه ها با به صورت حمایتی ارایه می شود اما برای سایر بانوان نیز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان جهت شرکت در بازارچه هفتگی مهنورا می توانند با شماره های ۰۷۶۴۴۴۲۳۰۶۵ و ۰۷۶۴۴۴۲۳۰۶۶ تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.