روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 32886
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 31 تیر 1401 - 11:53 | | ارسال توسط :

فرهنگسرای قرآن و عترت کیش آموزش رایگان ارائه می کند

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: فرهنگسرای قرآن و عترت این جزیره تابستان امسال آموزش رایگان به قرآن آموزان ارائه می کند.
فرهنگسرای قرآن و عترت کیش آموزش رایگان ارائه می کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، از اعلام روز جمعه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره ها ویژه ترم تابستان در ۱۰ دوره و هشت رشته روخوانی، صوت لحن، حفظ یک جزء، خلاقیت نقاشی، قصه های قرآنی، تجوید، احکام و تفسیر قرآن کریم است.
دوره های آموزشی فرهنگسرای قرآن و عترت کیش در سه رده سنی شامل پنج تا هفت سال، هشت تا ۱۲ سال و نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.
تمامی این دوره ها به صورت رایگان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند همه روز به میرمهنا، میدان لارک مراجعه و یا با شماره ۰۷۶۴۴۴۳۳۳۹۳ تماس حاصل کنند.
طرح خانه های قرآنی، اجرای طرح قرآن اذانگاهی و در محضر قرآن از دیگر برنامه های طرح ریزی شده در کیش برای بسط و گسترش فرهنگ این کتاب آسمانی است.
هم اکنون ۳۵ مربی قرآن در رشته های مختلف از جمله حفظ و مفاهیم، روخوانی، روانخوانی و تجوید در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند و حدود ۵۰۰ قرآن آموز نیز در حال فراگرفتن این کتاب آسمانی هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.