روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21085
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 شهریور 1400 - 17:47 | | ارسال توسط :

فوت زن ۳۸ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با فوت زن ۳۸ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کیش تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا به ۵۴نفر رسید.
فوت زن ۳۸ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا گفت: زن ۳۸ساله، با علائم بدن درد، تنگی تنفس، سرفه بدون بیماری زمینه‌ای و بستری در بیمارستان کیش متاسفانه جان خود را از دست داد.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: ساده‌انگاری در خصوص علائم کرونا و نسبت دادن آن به سرماخوردگی علاوه بر اینکه بهبودی فرد مبتلا را به تاخیر می‌اندازد، انتقال و سرایت بیشتر ویروس را سبب می‌شود.

وی گفت: افراد مبتلا چون با سایر افراد خانواده و اجتماع ارتباط برقرار می‌کنند به همین صورت ویروس تکثیر می‌شود و این روند به‌ویژه برای افراد سالمند، خطرناک است.

وی افزود: تاخیر در مراجعه یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که افراد تصور می‌کنند علائم کرونا طولانی‌مدت است و بیمار باید چند روز تب، سرفه و تنگی نفس داشته باشد و این در حالی است که عمده علائم فعلی بیمار کرونا به‌ویژه در نوع دلتا، به صورت غیراختصاصی است.

دکتر رضانیا افزود: با مشاهده اولین علائم کرونا یا سرماخوردگی، به‌جای خود درمانی به مرکز درمانی و پزشک مراجعه کنید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.