روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 7406
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, عمران و خدمات شهری تاریخ انتشار : 29 شهریور 1399 - 8:55 | | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش:

قائل به خدمات گسترده و یکسان به کیشوندان هستیم

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خددمات کیش با اشاره به اجرای طرح های محیطی و شهری در جزیره کیش گفت: قائل به این هستیم که خدمات شهری به صورت یکسان و گسترده در خدمت همه کیشوندان قرار داده شود.
قائل به خدمات گسترده و یکسان به کیشوندان هستیم

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خددمات کیش با اشاره به اجرای طرح های محیطی و شهری در جزیره کیش گفت: قائل به این هستیم که خدمات شهری به صورت یکسان و گسترده در خدمت همه کیشوندان قرار داده شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، ابوالفضل طیبی در حاشیه افتتاح پروژه تامین آب شرب ساکنان روستای باغو در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص آب گرفتگی معابر و خیابان ها در فصل بارندگی اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته و این طرح ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

طیبی در رابطه با طرح پاکسازی سواحل کیش که از مدتی قبل در حال اجراست و منجر به آزاد سازی زمین هایی به وسعت بیش از ۲۱ هکتار شده است به خبرنگاران گفت: در خصوص سواحل دو بعد مختلف مطرح است اول؛ مبحث زیست محیطی و پاکیزگی و دوم آزاد سازی زمین هایی که در پروژه های مختلف مسدود شده بود.

وی ادامه داد: طرح زیست محیطی یکی از طرح های مهم در سواحل کیش است که در سالیان گذشته مغفول مانده بود و با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت عمران امروز همه اعم از گردشگران و ساکنان به شرایط خوب و پاکیزه در سواحل جزیره اذعان دارند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش آزاد سازی سواحل کیش را از دیگر مباحث مهمی برشمرد که طی ماه های اخیر در حال انجام است و افزود: با همت و دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مورد اقدامات خوبی صورت گرفته است که موجب آزاد سازی ۲۱ هکتار از زمین های مسدود شده در پروژه های مختلف بود که سالیان سال مسدود مانده بود و این طرح به نوعی در سال های پیش به بن بست رسیده بود که با همت عالی دکتر مظفری اتفاق افتاد و همچنان در دست بررسی و آزاد سازی بخش های دیگری نیز هستیم که امیدواریم تا آخر این دوره آن ها را حل و فصل کنیم.

وی تامین آب شرب اهالی روستای باغو را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در سال های گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود و تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که همه کیشوندان باید به صورت گسترده و مساوی از خدمات محیط شهری برخوردار باشند و البته بخشی از تلاش ها به سیستم های حاکمیتی مربوط است و بخشی همت کیشوندان را می طلبد.

طرح تامین آب شرب ساکنان روستای باغو با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در مسیری به طول ۱۳۰۰ متر لوله گذاری و استفاده از لوله های ۴ اینچ، حفر کانال اتصالات و ساخت حوضچه و نصب شیرآلات و تجهیزات از ابتدای اسفند ۹۸ آغاز و عملیات اصلی آن پایان تیرماه ۹۹ به اتمام رسید.

این طرح با حضور مسئولان محلی جزیره کیش افتتاح شد و اکنون ساکنان تنها روستای جزیره کیش که پیش از این آب شرب خود را توسط تانکرهای حمل آب و ذخیره در منابع خانگی تامین می کردند می توانند از آب بهداشتی و سالم و قابل شرب در طول روز برخوردار باشند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.