روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 40203
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402 - 10:51 | | ارسال توسط :

قالیباف: رئیس‌جمهور با حضور در مجلس فرصت سوء‌استفاده را از دشمن گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
قالیباف: رئیس‌جمهور با حضور در مجلس فرصت سوء‌استفاده را از دشمن گرفت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، گفت: مجلس یازدهم در دوره فعالیت خود تلاش کرد تا پاسداشت مقام کارگر را فقط یک شعار بدون پشتوانه نداند. تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم تا در مسیر برآورده ساختن مطالبات کارگران سختکوش و عزیز و برداشتن بار مشکلات از روی دوش ایشان پشتیبان دولت در عرصه های تصویب قوانین مورد نیاز باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران یعنی ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد و جلوگیری از آسیب به کارگران، ارتقاء معیشت و زندگی کارگر و همچنین محدود کردن سود ناشی از فعالیت های ضد تولید، یعنی ثروت های بادآورده دلالی و سوداگری باید سرلوحه فعالیت های دولت در زمینه حمایت از کار و کارگر باشد و مجلس نیز در این مسیر همراه دولت خواهد بود.

قالیباف گفت: رهبر معظم انقلاب در نماز باشکوه و ماندگار عید فطر در بیاناتی وحدت آفرین بر ضرورت همدلی، همکاری و هم افزایی سه قوه برای حل مشکلات کشور تأکید داشتند، مجلس شورای اسلامی خود را مکلف می داند تا این مطالبه رهبر معظم را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار دهد. هماهنگی و همدلی قوا باید به هم افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود و در این راستا مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه افزایش سطوح همکاری با دو قوه دیگر در چهارچوب وظایف قانونی خود خواهد بود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: قاطعیت و عزم جدی هر سه قوه برای رفع کاستی ها، کمبودها و ضعف ها در مسیر حل مسائل اساسی کشور مهمترین نشانه همدلی و مایه دلگرمی و امیدواری ملت شریف ایران خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین از حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح و اظهارات شفاف و همدلانه ایشان که اجازه ندادند استیضاح و عمل به وظایف نمایندگی بهانه ای برای تصویرسازی اختلاف میان قوا شود و فرصت سوء استفاده را از دشمن گرفتند، به طور ویژه تشکر کنم.

قالیباف افزود: همچنین از همکاران نماینده می خواهم در تصویب لوایح مورد تقاضای دولت به خصوص لوایح دوفوریتی با رعایت دقت نظر کارشناسی، تا حد امکان نگاه مثبت داشته باشند.

وی مجددا شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و بیان کرد: ایشان در سنگر عضویت در مجلس خبرگان از استان سیستان و بلوچستان و امامت جمعه کاشان خدمات شایان توجهی به مردم و نظام اسلامی ارائه کرده بود که شهادت ایشان را به ملت ایران، خانواده معزز، دوستان و علاقه مندان ایشان تسلیت و تعزیت می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان و همسرشان بر اثر تیراندازی و در حین انجام خدمت را موجب تأسف خواند و تأکید کرد: دلاوران و حافظان امنیت کشور و آسایش مردم همواره با اقتدار و قاطعیت در مقابل اشرار و عوامل ناامنی ایستاده اند و هیچ گاه اجازه تعدی و اخلال در آرامش و نظم را نخواهند داد.

قالیباف در پایان گفت: وظیفه خود می دانم در برابر شهید دیار سربداران (سبزوار) شهید الداغی سر تعظیم فرود بیاورم که در زمانه طعنه ها و تخریب ها واجب امر به معروف و نهی از منکر را در چشم مردم ایران جلوه داد و نشان داد در این کشور غیرت جوان متدین ایرانی در دفاع از نوامیس مردم چنان جوشنده است که هر نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.