روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37979
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 11:14 | | ارسال توسط :
به مناسبت ۱۲ بهمن در حرم مطهر

قالیباف: عزت امروز کشور را مدیون امام و شهدا هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با باور و اراده قیام خود را شروع کرد و بدون شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.
قالیباف: عزت امروز کشور را مدیون امام و شهدا هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدباقر قالیباف در سخنرانی خود به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن‌ماه در حرم امام خمینی (ره) بیان کرد: در این روز ملت ایران امام خود را به آغوش کشید و روز دیدار ملت با امام امت است. تاریخی ترین لحظه برای همیشه ملت ایران اسلامی ما همین روز است. این روز عزیز را در طلیعه دهه فجر به یکایک برادران و خواهران تبریک می‌گویم همچنین میلاد باسعادت امام جواد (ع) و فرارسیدن میلاد امیرالمومنین را و ایام ماه رجب را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت دارم.

وی در ادامه اظهار کرد: به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم شهید عزیز و گرانقدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و امنیت و همه شهدایی که جان خود را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند که امروز من و شما در سایه آن امنیت داشته باشیم و مسیر انقلاب و راه امام تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند درود می‌فرستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به روح پرفتوح امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت امامی که در عصر مظلومیت دین و معنویت چه در جهان اسلام و چه در این کره خاکی در عصری که سیطره کمونیست و امپریالیسم همه جوامع جهانی را پوشانده بود ایستاد درود می‌فرستم. این مردم با باور و اراده قیام خود را شروع کرده و میراث گرامی اسلام را از گنج حجره‌ها بیرون آوردند. امام توانست در مبارزه با ظلم وحدت در جامعه اسلامی ایجاد کند و بدون شک عزت امروز ما مدیون امام امت و شهدا است. امروز در جوار امام و شهدای انقلاب جمع شده‌ایم تا بار دیگر با راه امام و شهدا بیعت کنیم.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.