روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4959
  پرینتخانه » گردشگری تاریخ انتشار : 07 مرداد 1399 - 11:28 | | ارسال توسط :
معاون میراث فرهنگی یزد تاکید کرد:

لزوم جلوگیری از سرخوردگی سرمایه‌گذاران گردشگری با همکاری بانک‌ها

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به پرداخت ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های گردشگری استان طی دو سال گذشته، همکاری بیشتر بانک‌ها در شرایط خاص اقتصادی و رکود فراگیر گردشگری را خواستار شد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به پرداخت ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های گردشگری استان طی دو سال گذشته، همکاری بیشتر بانک‌ها در شرایط خاص اقتصادی و رکود فراگیر گردشگری را خواستار شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، «محمد میرشمسی» با بیان این که ظرفیت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷و ۱۳۹۸ می‎تواند در راستای اشتغال‌زایی بخش گردشگری رشد زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران عامل رونق و تحرک باشد، اظهار کرد: این تسهیلات با توجه به هدف‌گذاری و سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی پس از تایید استان، تصویب می‌شود.

وی افزود: پس از تصویب نیز سرمایه‌گذاران و فعالان گردشگری به بانک‌های عامل دارای تفاهم‌نامه با صندوق توسعه ملی مانند بانک سپه، آینده، ملی و توسعه تعاون به منظور پیگیری معرفی می‌شوند.

میرشمسی با بیان این که تاکنون از زمان ابلاغ تسهیلات و با همکاری، همراهی بانک‌ها و پیگیری سرمایه گذاران طرح‌های مورد نظر در این صنعت، مبلغ ۶۹ میلیارد ریال از سوی بانک‌های گردشگری، آینده و ملی به طرح‌های در حال سرمایه‌گذاری پرداخت شده و تعداد چهار طرح نیز در انتظار پرداخت تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال از طریق بانک‌های توسعه تعاون و کشاورزی استان است.

به گفته میرشمسی، منابع تخصیص یافته به صورت باالمناصفه(به تساوی تقسیم کردن) بین صندوق توسعه و بانک‌های عامل با نرخ ۱۶ درصد در مناطق برخوردار و ۱۴ درصد در مناطق کمتر برخوردار توزیع می‎شود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص اقتصادی، رکود فراگیر گردشگری و برای جلوگیری از سر خوردگی سرمایه‌گذاران و با نگاه به رشد، توسعه زیرساخت‌ها و تحرک در بخش گردشگری نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر از سوی بانک‎هاست.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.