روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13841
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 بهمن 1399 - 17:53 | | ارسال توسط :

لزوم نصب دوربین چهره خوان در ورودی بندرگاه کیش

فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش بر نصب دوربین چهره خوان برای برخورد و کنترل افراد متخلف در ورودی بندرگاه تاکید کرد.
لزوم نصب دوربین چهره خوان در ورودی بندرگاه کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، ستوان ساسان درویشی گفت: در ده ماهه سال جاری افراد زیادی با هدف سوداگری مرگ و انجام تخلفاتی، چون سرقت تمایل به ورود به جزیره کیش را دارند، اما غافل از این هستند که دریادلان مرزبانی کیش با حمایت پلیس پیشگیری این فرماندهی همیشه آماده برخورد با افراد هنجارشکن هستند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۳۷ هزار نفر مسافر و بیش از ۵ هزار خودرو به جزیره کیش افزود: نیرو‌های جوان پاسگاه شهید سید نورخدا موسوی با استفاده از تجهیزات در اختیار به ویژه ایکس ری خودوریی و مسافری با شناسایی و برخورد افراد خاطی بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و برخی از موارد ممنوعه را کشف کنند.

ستوان درویشی گفت: مهارت همراه با دقت و استفاده به موقع از تجهیزات و قطعاً مشارکت مردم و همکاری و حمایت دستگاه های قضائی، امور بنادر، صیادان و بومیان جزیره در پاک نگهداشتن جزیره بسیار مؤثر و رمز موفقیت جوانان پاسگاه شهید سیدنورخدا موسوی است.

فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش نصب دوربین چهره خوان و تشدید ضوابط برای ممنوعیت ورود افراد سابقه دار و تحت تعقیب به جزیره کیش را بهترین راه برای پاکسازی جزیره و تحقق شعار کیش بهشت خانواده‌ها دانست.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.