روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33750
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 26 مرداد 1401 - 16:47 | | ارسال توسط :

لوگوی رویداد جزیره تنیس در کیش رونمایی شد

مسکات و لوگوی جزیره تنیس با 12 رویداد ملی و بین المللی در کیش با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی رونمایی شد.
لوگوی رویداد جزیره تنیس در کیش رونمایی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین رونمایی از لوگوی این رویداد ملی و بین المللی، گفت: جزیره کیش با ظرفیت ها و زیرساخت های موجود می تواند در رشد و توسعه ورزشی این منطقه تاثیر گذار باشد.
مهدی کشاورز در رابطه با توسعه زیرساخت ها، اصلاح فرآیندها و بهره گیری از نیروی انسانی توانمند جهت فراهم کردن شرایط حضور جامعه ورزشی کشور در جزیره کیش، اظهار داشت: همه اقشار جامعه به ویژه قهرمانان و ورزشکاران می توانند به راحتی و با صرف هزینه های کمتر از امکانات و فضای بزرگ ورزشی ایجاد شده در جزیره بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه صنعت گردشگری ورزشی هنوز در ایران جای کار دارد و به خوبی ظرفیت های این صنعت بزرگ دیده نشده است افزود: ما به دنبال تامین منابع پایدار هستیم و در این راستا از فرصت های سرمایه گذاری و توسعه محوری استفاده کنیم.
رییس فدراسیون اسکواش نیز در این مراسم گفت: اسکواش از ورزش های اول کیش بود اما در مقطعی از زمان آنطور که باید امکانات و شرایط فراهم نبود و نتوانستیم به فعالیت مطلوب بپردازیم.
مسعود سلیمانی افزود: جزیره کیش به خوبی برای توریسم ورزشی اقدام کرده و نگاه ورزشکاران اسکواش به سمت این منطقه دوباره جلب شده است و به همین دلیل می خواهیم با همکاری و هم افزایی بیشتر از ظرفیت های خوب کیش برای توسعه رشته اسکواش و حضور در عرصه های بین المللی استفاده کنیم.
وی افزود: در این با ایجاد تغییرات و برنامه ریزی های انجام شده در کیش؛ تعداد ۱۲ رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریورماه تا پایان بهمن امسال با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی برگزار خواهد شد.
مسابقات رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال پسران و دختران، تور تنیس زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال آسیا، مسترز بین المللی پیشکسوتان، فیوچرز ۱۵ هزار دلاری، جام حذفی آقایان و بانوان و تور جهانی زیر ۱۸ سال با عنوان رویدادهای «جزیره تنیس» از ۱۸ شهریورماه تا ۲۹ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.