روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37683
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1401 - 12:52 | | ارسال توسط :

مرتضوی: وعده‌های رئیس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و برخی از آنها به دلیل اینکه بیمه پرداخت نمی‌شود، در سامانه رصد ثبت نشده است. بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.
مرتضوی: وعده‌های رئیس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید صولت مرتضوی روز دوشتبه در همایش سراسری استانداران در وزارت کشور گفت: رئیس جمهور در چند حوزه که مشکلات اساسی کشور بود، دستوراتی صادر کرد که یکی از سرفصل‌های آن موضوع اشتغال بود؛ عملکرد استان‌ها در این بخش نشان می دهد که بیش از پیش بینی ها در این زمینه تحقق اهداف داشته ایم.

وی با بیان اینکه سامانه رصد به سه روش پیامکی، تلفنی و نظارت میدانی کنترل و بررسی می‌شود، اظهار داشت: ما در همایش استانداران با رئیس جمهور، عملکرد استانداران را پایش و بررسی کردیم که در اختیار استانداران قرار می‌دهیم.

مرتضوی با اشاره به آمار سازمان اداری و استخدامی، اظهار کرد: تقریبا ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و برخی از آنها به دلیل اینکه بیمه پرداخت نمی‌شود، در سامانه رصد ثبت نشده است. بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه، نگاه وثیقی به موضوع اشتغال داشتند.

وی تاکید کرد: سند اشتغال به صورت استان به استان تنظیم و در اختیار استانداران قرار خواهد گرفت. معاون هماهنگی وزارتخانه در حوزه اشتغال در استان‌ها حضور خواهد داشت و موضوع اشتغال را ساماندهی خواهند کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.