روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9822
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 24 آبان 1399 - 7:02 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

مسئولان به مسائل اولویت‌دار جزیره توجه کنند

امام جمعه کیش از مسئولان خواست تا در اجرای طرح‌ها، نیازها و مسائل اولویت‌دار جزیره را در نظر بگیرند.
مسئولان به مسائل اولویت‌دار جزیره توجه کنند

امام جمعه کیش از مسئولان خواست تا در اجرای طرح‌ها، نیازها و مسائل اولویت‌دار جزیره را در نظر بگیرند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت ‌الاسلام احمد حسن‌زاده در نماز جمعه این هفته کیش که پس از مدت‌ها وقفه به علت شیوع ویروس کرونا برگزار شد،‌ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: این انتخابات باعث شد تا چهره وحشی دموکراسی آمریکایی برای جهانیان روشن شود. تاکنون رژیم ظالم آمریکا در ورای یک نقاب بسیار متمدن ظاهر می‌شد اما این اتخابات و رفتارهای کاندیداها و طرفداران‌شان چهره‌ بزک کرده آنها را نشان داد.

وی این انتخابات را نشانه شکست راهبردی آمریکا دانست و افزود: نظام معرفتی امریکا و ساختار سیاسی و مشارکت انتخاباتی آنها شکست؛‌ امروز سیستم سیاسی آمریکا به برکت خون شهیدان و خون حاج قاسم سلیمانی گرفتار یک شکست مفتضحانه شده است .

امام جمعه کیش رقابت‌های آلوده به صدها میلیون دلار پولشویی، تبلیغات منحط و مناظرات و تقلب‌های گسترده را از جمله ویژگی‌های انتخابات آمریکا ذکر کرد و افزود: شکست راهبردی آمریکا نه در ۴ سال اخیر که از سال‌های گذشته آغاز شده است؛ شکست در سوریه، ‌ونزوئلا،‌ یمن،‌ تشکیل گروه‌های بدلی همچون داعش و جبهه النصره برخی از نمونه شکست‌های آمریکا در سال‌های اخیر است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان جزیره گفت: مسائل اصلی جزیره و ضرورت‌ها را در اجرای برنامه‌ها در نظر داشته باشید. مثلا اگر قرار است کاری برای یک گروه خاص مثل بانوان انجام شود باید حتما کارگروهی تشکیل شود و اولویت‌ها و نیازهای ضروری بانوان را در نظر بگیرد. وی همچنین ابراز امیداواری کرد که مسئله مهم مسکن با جدیت دنبال شود و به جلسات صوری اکتفا نگردد و  هرچه سریع‌ترعملیاتی شود. 

وی در ادامه برخی طرح‌ها را در ردیف مسایل اولویت‌دار جزیره ندانست و عنوان کرد: برخی از افراد بیرونی نگاه قلک پول به کیش دارند؛‌ مگر ما خودمان در جزیره جوانان طراح کم داریم که طرح‌های دیگری از بیرون جزیره بیاوریم. در اجرای طرح‌ها جوانان جزیره اولویت دارند.

خطیب جمعه کیش خاطرنشان کرد: مسئولان پیوست های فرهنگی و دینی را در اجرای پروژه‌ها در نظر بگیرند و بازرسی را تقویت کنند.  

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.