روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 37516
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 27 دی 1401 - 15:28 | | ارسال توسط :

مسابقات کاپ آزاد والیبال ساحلی کشور در کیش آغاز شد

مسابقات کشوری والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره کیش آغاز شد.
مسابقات کاپ آزاد والیبال ساحلی کشور در کیش آغاز شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش روز سه شنبه اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۳۶ ورزشکار از ۶ استان از امروز تا جمعه در پلاژ آقایان این جزیره برگزار می شود.

عزیز الله فرضی پور افزود: در مسابقات کشوری والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد ، شرکت کنندگان در قالب ۱۸ تیم برای کسب مقام های برتر با هم به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان این مسابقات از استان های تهران، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، تهران و کیش هستند که برای شناسایی برترین ها ۴۰ مسابقه برگزار می شود.

مجموعه ی والیبال ساحلی جزیره کیش شامل سه قطعه زمین استاندارد است که با داشتن ویژگی های ممتازی نظیر شن های نرم و فاقد هرگونه سنگ، همه ساله میزبان مسابقات ملی و بین المللی است.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۶ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی در آن فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.