روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34644
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 25 شهریور 1401 - 9:52 | | ارسال توسط :
آیت‌الله رئیسی در جمع نمازگزاران مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند:

مسلمانان مانند اهل بیت که خودشان نماد وحدت بودند، با هم همدل و متحد باشند

رئیس جمهور اظهار داشت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مسلمانان مانند اهل بیت که خودشان نماد وحدت بودند، با هم همدل و متحد باشند

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد.

رئیس جمهور کشورمان در جمع نمازگزاران، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.

دکتر رئیسی از ضرورت وحدت بین مسلمان در شرایط امروز جهانی گفت و خاطرنشان کرد: مسلمانان هم مانند اهل بیت (ع) که خودشان نماد وحدت و انسجام بودند، باید با هم همدل و متحد باشند و با کسانی که مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند، مقابله کنند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار روز گذشته خود با رئیس جمهور ازبکستان تصریح کرد: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده است و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.