روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32471
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 18 تیر 1401 - 9:47 | | ارسال توسط :

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش خبرداد: افزایش ۲۷ درصدی شهروندان با مرکز فوریت های پلیس کیش 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی کیش گفت: 25 هزار تماس در سه ماهه ابتدای سال جاری با مرکز فوریت های پلیس110 در جزیره کیش توسط شهروندان ثبت شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش خبرداد: افزایش ۲۷ درصدی شهروندان با مرکز فوریت های پلیس کیش 

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرهنگ سید مسعود میرحسینی در گفتگو با خبرنگارما با  اشاره به اینکه پلیس پیشگیری و عملیات با بیشترین حجم کاری و ماموریت های محوله و نیروی انسانی از گسترده ترین بخش پلیس است  اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری حدود ۲۵ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیس کیش در سامانه ۱۱۰ ثبت شده است که از این تعداد ۲۵ درصد( ۶ هزار مورد) منجر به عملیات پلیسی در حوزه های مختلف شده و ۷۵ درصد ( ۱۹ هزار مورد) درخواست مشاوره و راهنمایی بوده است.

وی همچنین از رشد ۲۷ درصدی تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

سرهنگ میرحسینی با بیان اینکه مدت زمان استاندارد حضور پلیس در صحنه پس از تماس شهروندان ۱۵ دقیقه است تاکید کرد: براساس تعاریفی که در دستورالعمل های انتظامی برای فوریت های پلیس ذکر شده است پس از تماس شهروندان در مدت ۱۵ دقیقه در صحنه ماموریت های فوریتی حضور می یابد.

وی با اشاره به اینکه در ماموریت های غیرفوریتی این مدت تا ۳۰دقیقه طول می کشد. ادامه داد: با توجه به اهمیت مواردی که فوریت دارد پلیس تلاش می کند تا در کمترین زمان به صحنه جرم رسیده و بررسی های لازم را انجام دهد.

سرهنگ میرحسینی با تاکید بر اینکه تمامی تماس های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد خاطرنشان کرد: بی تردید اولویت در تماس های مردمی با مواردی است که خطری جان و مال مردم را تهدید می کند اما این بدان معنا نیست که به تماس های دیگر رسیدگی نمی شود بلکه پلیس در کمترین زمان تلاش می کند براساس اولویت های یاد شده در محل حضور یافته و به مشکلات شهروندان رسیدگی کند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.