روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 36573
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 آذر 1401 - 11:38 | | ارسال توسط :

معاون وزیر: رفع موانع سرمایه گذاری گردشگری کیش در دستور کار است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت که رفع موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری ساحلی جزیره کیش با هدف تحقق توسعه پایدار در دستور کار این وزارتخانه است.
معاون وزیر: رفع موانع سرمایه گذاری گردشگری کیش در دستور کار است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، علی اصغر شابافیان روز جمعه در آیین بهره برداری از کشتی تفریحی کارینا کیش اظهار کرد: توسعه جاذبه های گردشگری تخصصی از نیازهای اساسی صنعت توریسم در جزیره کیش است تا مدت زمان ماندگاری مسافران افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: جزیره کیش دارای پتانسیل های ویژه ای در حوزه گردشگری دریایی و ساحلی دارد و با توجه به مواجهه سرمایه گذاران با برخی چالش ها در این زمینه رفع این موانع به عنوان یک دستور کار با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و این وزارتخانه دنبال می شود.

وی افزود: ر همه مناطق آزاد استفاده از سوخت یارانه ای کشتی ها مصوبه گرفته که اتفاقا بیشتر محل اجرای آن در مناطق آزاد از جمله کیش بوده و وزیر میراث فرهنگی دغدغه رسیدگی به آن را داشته است.

کشتی کارینا در فضائی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه برای اولین بار در کشور و با استفاده از توان توسط کشتی سازی صدرا با هزینه ۲ هزار میلیارد ریالی در مدت سه سال ساخته شده است.

این کشتی دارای سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر جهت برگزاری انواع کنسرت، نمایش‌ها و جشنواره ها مجهز شده که اولین کشتی در خاورمیانه با امکان برگزاری کنسرت روی آب است.

با بهره برداری از این کشتی تفریحی و مسافرتی فرصت های جدید شغلی برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۵۰ نفر غیر مستقیم فراهم شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.