روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 30644
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 02 خرداد 1401 - 16:35 | | ارسال توسط :

معرفی ساختمان برای راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از معرفی چند ساختمان برای راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره کیش خبر داد.
معرفی ساختمان برای راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، غلامعباس مومنی با اشاره به دغدغه‌های امام جمعه، مردم و مسئولان کیش در خصوص راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی، گفت: تا ۱۵ روز آینده کارشناسان تامین اجتماعی ساختمان‌های معرفی شده را از نظر استاندارد‌های لازم برای راه اندازی درمانگاه  بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.

وی گفت: دسترسی مردم و ویژگی‌های ساختاری برای راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی از ویژگی‌های مهم برای تایید این ساختمان‌ها است.

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، افزود: امنیت در جزیره کیش مطلوب است اما در حوزه درمانی نواقصی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به مدیریت درمان تامین اجتماعی است.

مومنی با اشاره به اینکه ارائه خدمت، مساله اصلی در دولت سیزدهم است، گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر کارشناسی اماکن معرفی انجام شود تا در صورت دارا بودن شرایط درمانگاه تامین اجتماعی راه اندازی شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.