روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45464
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 02 آبان 1402 - 10:12 | | ارسال توسط :

معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی ۱۴۰۲

مسابقات تکواندو بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۷۰ نفر ورزشکار در ۳ رده سنی برگزار شد.
معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی ۱۴۰۲

به گزارش روزنامه اخبار کیش از  خبرگزاری صداوسیما ، آرتمیس سلمان پور، مرساناحاجبی و وانیا ایرانی در پیش خردسالان کمربند زرد و سبز وزن زیر ۲۳ کیلوگرم، نهال غلام رضایی، ستایش شهریارنیا و هلینا کهزادی در پیش خردسالان کمربند زرد و سبز وزن زیر ۳۰ کیلوگرم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ارنیکا مظفری و سدنارنجبری در پیش خردسالان کمربند زرد و سبز وزن زیر ۴۵ کیلوگرم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آتریسا طاهرخانی، آتنا فروتن و دیانا جعفرزاده در پیش خردسالان کمربند قرمز آبی وزن زیر ۳۰ کیلوگرم نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

ارنیکا اکبری و یسنا فلاح کهن نیز در وزن اول خردسالان کمربند قرمز و آبی، هلنا اشرفی، هیلا اصراری مقام اول و دوم و ترنم حیدری و نگین سپاهی مقام سوم مشترک وزن دوم خردسالان کمربند زرد و سبز را کسب کردند.

دلنازنادکی، سایدا رشیدی و آوین زحمتکش در وزن سوم خردسالان کمربند آبی و قرمز و سارینا قادری، النازصادقی و ایلین کریمی در وزن چهارم خردسالان کمربند زرد وسبز و الیسا اقازاده، نازنین زهرا احمدی و آریانا جلیلوند نیز در وزن ششم خردسالان کمربند زرد و سبز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دیانا حسینی، سایاکشتکار و آیدا غلام زاده نیز  در وزن ششم خردسالان کمربند قرمز ابی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ماریه ملکی زاده، ملیسا یاوری و ثناحاجی حسین زاده نیز رتبه‌های اول تا سوم وزن هشتم خردسالان و ملیکا فرهمند، ساجده ارایش مقام‌های اول و دوم و سوگند محمدعلیزاده و ثنا تقوی فرد مقام سوم مشترک وزن اول نونهالان کمربند آبی و قرمز را کسب کردند.

دینا اخلاصی نژاد، شهربانو شهریارنیا مقام‌های اول و دوم و هستی اشرفی و دریا ترکمانی نیز مقام سوم مشترک را در وزن دوم نونهالان کمربند زرد و سبز کسب کردند.

ملیکاروستایی، نیایش غلام رضایی و فاطمه لطف الهی در وزن ششم نونهالان کمربند زرد و سبز مقام‌های اول تا سوم و الا محمدی زاده و رها موسوی نیز مقام اول و دوم را در وزن نهم نونهالان کمربند آبی و قرمز را کسب کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.