روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38158
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 19 بهمن 1401 - 10:23 | | ارسال توسط :

معرفی گروه‌های برتر رویداد بین‌المللی رادمان در کیش

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری آیین پایانی رویداد بین‌المللی رادمان با معرفی ۳ گروه برتر در جزیره کیش خبر داد.
معرفی گروه‌های برتر رویداد بین‌المللی رادمان در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دبیر علمی رویداد بین‌المللی رادمان گفت: این رویداد بین‌المللی که ایده‌پردازان، نوآوران و خالقان کسب و کار‌های اجتماعی از مخاطبان آن است، به معرفی گروه‌های منتخب به مراکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی و خانه‌های خلاق و نوآوری می‌پردازد.

مهدیه محمدتقی‌زاده، افزود: این رویداد فرصتی برای جلب حمایت و جذب سرمایه و فرصت شبکه‌سازی با کارآفرینان داخلی و خارجی است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد بین المللی تا ۳۰ بهمن فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌های خود را ارسال کنند.

رویداد بین‌المللی رادمان نوعی رویداد حل مسئله است و با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در راستای حل مسائل و چالش‌های اجتماعی، با حضور متخصصان و کارآفرینان داخلی و خارجی و مشارکت و همکاری گسترده نهاد‌های اجرایی و علمی برگزار می‏‌شود.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی Radmaninnovation.ir مراجعه کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.