روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32977
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 02 مرداد 1401 - 15:17 | | ارسال توسط :

ممنوعیت تردد شناور‌های صیادی و تفریحی از چهارم مرداد

معاون عملیات بندری و دریایی بنادر غرب هرمزگان از ممنوعيت تردد شناور‌های صیادی، تفریحی از اوایل روز دوشنبه ۴ مرداد تا پایان هفته خبر داد.
ممنوعیت تردد شناور‌های صیادی و تفریحی از چهارم مرداد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، خداداد پلاشی گفت: با توجه به ورود سامانه بسیار قوی به نام موسوم هند به حوزه دریایی استان هرمزگان که موجب ناپایداری جوی، صاعقه، باد‌های قوی و همراه با موج‌های نسبتا بلند و نامنظم است، تردد شناور‌های صیادی، تفریحی و سنتی از اوایل دوشنبه ۴ مرداد تا پایان هفته ممنوع است.

وی گفت: سامانه ناپایدار جوی از اوایل دوشنبه ۴ مرداد وارد شده و تا جمعه ۷ مرداد در منطقه دریایی فعال خواهد بود و در  این ایام سرعت وزش باد به حدود ۴۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و با توجه به نتایج حاصل از گرد باد اقیانوسی، تلاطم دریا، کاهش دید افقی همراه با ریزش شدید باران در جزایر و نقاط ساحلی پیش بینی خواهد شد.

پلاشی افزود: دریانوردان و صیادان نسبت به دریاروی در این ایام خودداری کرده و شناور‌های خود را وارد حوضچه بنادر و یا موج شکن‌های مردمی قرار دهند.

وی افزود: فعالیت کلوپ‌ها و ورزش‌های آبی و ساحلی در این ایام تعطیل خواهد بود.

پلاشی افزود: افراد می‌توانند در زمان بروز هرگونه سوانح دریایی با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶ vhf ارتباط رادیویی برقرار کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.