روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44872
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 مهر 1402 - 12:19 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

منظور: برنامه‌ای برای ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال جاری نداریم

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: فعلا برنامه‌ای برای ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال جاری نداریم و حقوق‌ها در ابتدای سال مشخص شده است.
منظور: برنامه‌ای برای ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال جاری نداریم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،داود منظور روز چهارشنبه (۱۲ مهرماه) در حاشیه جلسه هیات دولت و جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعه حقوق‌های نجومی صحت ندارد و ما طبق قانون برای پرداختی‌ها به کارکنان دولت، سقف تعیین کرده‌ایم و حقوق ها از سقف‌های تعیین شده عدول نخواهد کرد.

وی اجرای قانون جوانی جمعیت را جزء اولویت‌های کشور و دولت عنوان و تصریح کرد: تحقق درآمدی در نیمه اول سال کمتر است و درنیمه دوم سال معمولا منابع در نظر گرفته شده محقق می شود.
رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در نیمه اول امسال ۶۷ درصد منابع بودجه‌ای تحقق یافته است و متناسب به آن هزینه‌های لازم را انجام دادیم.
وی تصریح کرد: به طور طبیعی بخشی از درآمدها در نیمه اول امسال محقق نشده است ولی مطمئن هستیم درنیمه دوم سال با حصول بهتر منابع می‌توانیم همه تعهدات باقی مانده را انجام دهیم تا تکالیف باقی مانده از جمله در قانون جوانی جمعیت به نتیجه برسد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.