روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 31297
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 18 خرداد 1401 - 11:11 | | ارسال توسط :

نام نویسی درون پایه‌ای ۶۸ درصد از دانش آموزان در کیش

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: تاکنون نام نویسی درون پایه‌ای ۶۸ درصد از دانش آموزان جزیره کیش انجام شده است.
نام نویسی درون پایه‌ای ۶۸ درصد از دانش آموزان در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پرویز حیدری راد با اشاره به فعال نشدن سامانه پادا برای پیش ثبت نام دانش آموزان، گفت: با توجه به اینکه برخی از ساکنان جزیره به مسافرت‌های فصلی رفته و همچنین غیرفعال بودن سامانه ثبت نام دانش آموزان، نام نویسی حضوری برای پایه اول در مدارس درحال انجام است.

وی گفت: کتب درسی ۶۸ درصد از دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه کتب درسی ثبت سفارش شده و کتاب‌های این تعداد از دانش آموزان برای توزیع به انبار منطقه ارسال شده است.

حیدری راد گفت: روال نام نویسی پایه اول براساس مناطق مسکونی دانش آموزان انجام می‌شود، اما امسال با توجه به اینکه برخی از مدارس با تراکم دانش آموز روبرو هستند خانواده‌ها می‌توانند در دیگر مدارس همجوار خود نیز نام نویسی کنند.

وی افزود: مدارس مجموعه الغدیر با توجه به اینکه قراردادشان با منطقه آزاد کیش به پایان رسیده و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش درحال انجام امور اداری این مدارس است تا پایان خرداد مهلت تغییر و تحول برای مجموعه الغدیر در نظر گرفته شده است.

حیدری راد گفت: مدارس غیردولتی دیگر در جزیره کیش برای نام نویسی پایه اول ابتدایی فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۲۹ دانش آموز جزیره کیش در جهش تحصیلی ثبت نام کرده اند و از ۳۱ خرداد زمان شرکت در آزمون جهش تحصیلی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا با حضور مسئولان آموزشی آموزش و پرورش استان هرمزگان این آزمون در جزیره کیش برگزار شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.