روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 48561
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 اسفند 1402 - 15:18 | | ارسال توسط :

نجات ۱۲ سرنشین یک فروند قایق غیرمجاز و انتقال به کیش

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات ۱۲ سرنشین یک فروند قایق غیرمجاز و انتقال به جزیره کیش خبر داد.
نجات ۱۲ سرنشین یک فروند قایق غیرمجاز و انتقال به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، اسماعیل مکی‌زاده گفت: پس از دریافت گزارش به گِل زدن و آبگرفتگی یک فروند قایق غیرمجاز که اقدام به حمل ۱۲ نفر سرنشین در جزیره بنی‌فارور کرده بود، عملیات اعزام شناور ناجی آغاز شد.

وی افزود: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس با اعزام شناور ناجی ۱۶ و هماهنگی با ندسا و دریابانی برای اعزام شناور کمکی به موقعیت اضطراری اقدام کرد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: پس از هماهنگی، سرنشینان این قایق توسط قایق‌های کمکی ندسا در صحت و سلامت کامل به شناور ناجی ۱۶ جابه‌جا شدند و به جزیره کیش منتقل شدند.

مکی‌زاده گفت: با درخواست مالک و برای خارج‌سازی قایق به گل‌زده، هماهنگی لازم با تیم‌های سالویج انجام شد و قایق غیرمجاز پس از شناور سازی و کنترل آبگرفتگی به جزیره کیش منتقل خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.