روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47285
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 دی 1402 - 14:00 | | ارسال توسط :

نقطه قوت کنگره شهدای غواص تولید محتوا توسط نسل جوان بود

مدیرعامل سازمان منطقه آزد کیش با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای غواص در این جزیره گفت: یکی از مهمترین نقاط قوت این کنگره دربرگیری نسل جوان بود.
نقطه قوت کنگره شهدای غواص تولید محتوا توسط نسل جوان بود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص اظهار کرد: در قالب این کنگره برنامه‌های مختلف و تاثیر گذاری توسط دانش آموزان و نوجوان اجرا شد که معتقدیم نقطه قوت این کنگره ملی بود.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز از طریق محتوا با جامعه ارتباط می‌گیرد و دومین کنگره ملی شهدای غواص توانست این ارتباط را حاصل کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزد کیش با بیان اینکه دشمن جنگ نرم را جایگزینی برای جنگ سخت با ایران در پیش گرفته است، اضافه کرد: دشمنان می‌دانند که توانایی مقابله نظامی‌ با ایران ندارند و از طریق جنگ نرم در تلاش برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وی بر تولید محتوا برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان نسل جوان را هدف قرار داده‌اند و تنها راه مقابله با آن و جلوگیری از آسیب به نسب جوان، آگاهی بخشی است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.