روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45301
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 26 مهر 1402 - 14:09 | | ارسال توسط :

نماینده مجلس: رسانه‌های صهیونیستی به دنبال وارونه جلوه دادن جنایات جنگی هستند

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودک کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امپراطوری رسانه‌های صهیونیسم با مظلوم نمایی دروغین به دنبال وارونه جلوه دادن جنایت‌های رخ داده در فلسطین هستند.
نماینده مجلس: رسانه‌های صهیونیستی به دنبال وارونه جلوه دادن جنایات جنگی هستند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«احمد جباری» روز چهارشنبه  با بیان اینکه طبق اخبار رسیده، فقط در چند روز گذشته بیش از ۵۰۰ کودک فلسطینی در حملات نظامی رژیم صهیونیستی جان باختند، اظهار کرد: امروز رسانه‌های جهان اسلام برای جلوگیری از تحریف واقعیت و مقابله با رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی باید وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: سکوت کشورهای اسلامی در قبال اشغال قدس شریف باید شکسته شود و جبهه متحد مقاومت برای دفاع از خاک‌ اسلام و آزادی آن از دست رژیم جعلی صهیونیستی شکل گیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی هشت دهه گذشته دستاوردی جز جنایت و خون ریزی در منطقه نداشته است، افزود: همان مردمی که در دهه‌های گذشته با پرتاب سنگ از خاک اسلام دفاع می‌کردند، امروز در سایه مقاومت با پهپاد و موشک به جنگ با رژیم صهیونیستی رفته‌اند.

وی ادامه داد: ضربه حماس به این رژیم کودک‌کش، ابهت پوشالی آنان را در هم شکست؛ امروز همگان دیدند که جوانان مقاومت چگونه با کمترین تجهیزات، پوزه ارتش تا دندان مسلح صهیونیستم را به خاک مالید.

« جباری» گفت: شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی توسط حماس، امید برای مقاومت را در کشورهای منطقه زنده کرده و تمامی آنانی که در منطقه به دنبال احیای روابط با رژیم صهیونیستی بودند به اشتباه خود پی بردند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است، اظهار کرد: امیدواریم نسخه رژیم منحوس صهیونیستی تا ابد پیچیده شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.