روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 664
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 27 بهمن 1398 - 11:55 | | ارسال توسط :
در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان نمونه دولتی بعثت؛ رئیس اداره آموزش و پرورش کیش تاکید کرد:

هدف ارتقاء به رتبه های برتر کشوری هوشمندانه انتخاب شده است

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: هدفگذاری ارتقاء تا سطح 5 آموزش و پرورش کشور با هوشمندی انتخاب شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: هدفگذاری ارتقاء تا سطح ۵ آموزش و پرورش کشور با هوشمندی انتخاب شده است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سید جواد قوامی نژاد در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان دخترانه دوره اول نمونه دولتی جزیره کیش با تقدیر از تلاش های مدیران و اولیاء مدرسه، اولیاء دانش آموزان و تلاش های دانش آموزان دبیرستان در دست یابی به جایگاه های برتر تحصیلی اظهار کرد: خداوند در سوره مبارکه کوثر که پانزدهمین سوره نازل شده بر ایشان در مکه مکرمه است در برابر صفت ابتر که دشمنان به ایشان می دادند فرموده است که « ما به تو کوثر عطا کردیم و کسانی که تو را ابتر می خوانند خود ابترند»

وی ادامه داد: خداوند متعال در این سوره به پیامبر(ص) می فرماید «در برابر این نعمت و عنایت الهی نماز خوانده، شکرگزاری کرده و قربانی کند.»و به خوبی در طول تاریخ می بینیم که نسل پیامبر(ص) از حضرت زهرا(س) در جهان گسترش یافته و نسل دشمنان پیامبر قطع و ابتر می ماند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ شاهد اجرای برنامه های مختلف در مدارس کیش هستیم تاکید کرد: این رویدادها می تواند منجر به جهش خوبی در آموزش و پرورش کیش شود.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش جزیره کیش برنامه های سه ساله تدوین شده است افزود: در این هدفگذاری که هوشمندانه صورت گرفته است مقرر شده تا در سه سال آینده در ردیف ۵ آموزش و پرورش برتر کشور و به تعبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جایگاه برترین آموزش و پرورش کشور قرار بگیریم که این مهم با توجه به درایت، توانمندی و مدیریت اولیاء مدرسه، خانواده و تلاش های دانش آموزان محقق خواهد شد.

قوامی نژاد ادامه داد: زمانی ما خواهیم توانست در کشور جایگاه برتر را کسب کنیم که دماسنج آموزش و پرورش کیش که شامل دانش آموز، مدیریت و اولیا در کنار یکدیگر بوده و به عنوان یک ستاد تربیتی موفق عمل کنند که در این صورت شاهد درخشش ستارگان آموزش و پرورش جزیره مرجانی کیش در کشور و جهان اسلام خواهیم بود.

دانش آموزان فعل خواستن را به زیبایی صرف کردند

اکرم اکبریان مدیر مدرسه نمونه مردمی بعثت نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های دانش آموزان و همراهی و همکاری اولیاء و مسئولان اداره آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تعداد ۲۶۰ دانش آموزاین مدرسه ۲۰۰ دانش آموز توانسته اند در نوبت اول معدل بالای ۱۹ کسب کنند افزود: از تعداد ۲۰۰ دانش آموزی یاد شده ۱۸۰ دانش آموز موفق به کسب معدل بالای ۱۹ و نیم و از این ۱۸۰ دانش آموز تعداد ۷۵ نفر توانسته اند معدل ۲۰ را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی افزود: امیدواریم تعداد ۶۰ دانش آموز دیگر مدرسه نیز با تلاش های بیشتر در آزمون های آینده رشد و موفقیت خوبی را به دست آورند.

اکبریان تاکید کرد: با توجه به اینکه در آزمون سنجش ابتدای سال متاسفانه دانش آموزان از نتوانسته بودند رتبه خوبی کسب کنند اما با تجزیه و تحلیل شرایط و آزمون های صورت گرفته و برنامه ریزی های مناسب شاهد رشد و ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان مدرسه بودیم که امیدواریم این رشد و موفقیت روز به روز بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان این مدرسه توانستند فعل خواستن را صرف کرده و شاهد موفقیت را با تلاش در آغوش بگیرند آن ها ثابت کردند که خواستن توانستن است. بسیار خرسندم که این جشن به نام حضرت زهرا (س) مزین شد. این همزمانی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این بانوی بزرگ اسلام نیم نگاهی به ما و فرزندانمان داشته باشد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.