روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 37838
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 08 بهمن 1401 - 16:05 | | ارسال توسط :

هشدار مشاور بایدن نسبت به تاثیر «ویرانگر» حملات روسیه بر اقتصاد اوکراین

مشاور اطلاعاتی ارشد آمریکا گفت که حملات موشکی روسیه تاثیر ویرانگری بر اقتصاد اوکراین داشته و تولید ناخالص داخلی این کشور را ۳۰ درصد کاهش داده است.
هشدار مشاور بایدن نسبت به تاثیر «ویرانگر» حملات روسیه بر اقتصاد اوکراین

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، آوریل هینز، مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت که مقامات این کشور تا این لحظه نشانه‌ای از سست شدن عزم اوکراینی‌ها برای دفاع در برابر روسیه نمی‌بینند.

با این حال، هینز چشم‌اندازی از جنگ اوکراین ارائه داد که کمتر مقامی در واشنگتن ترسیم کرده است. او گفت که حملات موشکی روسیه علیه زیرساخت‌های اوکراین آسیبی به مراتب بیشتر از آنچه اعلام می‌شود در پی داشته است.

وی افزود: آنچه شاهدش هستیم، تاثیر این حمله‌ها بر اقتصاد اوکراین است که تا همین جا هم در این مناقشه آسیب زیادی دیده و تولید ناخالص داخلی اوکراین ۳۰ درصد کاهش یافته است. اگر روس‌ها نیروگاه‌های اوکراین را هدف گرفته و بتوانند تخریب مورد نظر خود را بر زیرساخت‌های حیاتی اوکراین اعمال کنند، وضعیت واقعا چالش‌برانگیز خواهد شد.

این اظهارات هینز در روزی مطرح شد که روس‌ها بار دیگر حملات موشکی علیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین انجام دادند و تعداد تلفات این حملات ۱۲ تن گزارش شده است. براساس گزارش یاهو نیوز، مسکو سعی دارد در این زمستان سرد، منابع آبی و برقی اوکراین را “نابود” کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.