روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 17964
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 11 خرداد 1400 - 11:44 | | ارسال توسط :

هشدار پلیس فتا کیش نسبت به بدافزارهای تبلیغاتی

رئيس پلیس فتا کیش نسبت به انتشار بدافزار‌های تبلیغاتی با موضوع انتخابات در فضای مجازی و آلوده کردن تلفن‌های همراه هشدار داد.
هشدار پلیس فتا کیش نسبت به بدافزارهای تبلیغاتی

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ رضایی گفت: بدافزار‌هایی در قالب اپلیکیشن‌های جعلی منتسب به نامزد‌های انتخاباتی در فضای مجازی منتشر شده است که در صورت نصب آنها تلفن همراه دچار آلودگی خواهد شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده بر روی بسیاری از اپلیکیشن‌های غیر معتبر متأسفانه در همین چند روزه شاهد انتشار بدافزار‌ها و آسیب‌پذیری‌های متعدد بودیم.

رئیس پلیس فتا کیش گفت: بیش از ۳ هزار بدافزار به‌صورت ناخواسته توسط کاربران بر روی گوشی‌ها نصب‌شده است و کاربرانی که تلفن همراهشان آلوده بوده، به‌طور متوسط بین ۳ تا ۴ بدافزار نصب شده داشتند.

وی از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه مشکل آن را به پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.