روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 48157
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402 - 15:13 | | ارسال توسط :
صحرائی:

هیچ‌کسی نمی‌داند چه کسی در انتخابات «رای» می‌آورد/ «مردم» از جلوه‌های انحصاری انتخابات هستند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه انقلاب به ما عزت و اعتبار داده است گفت: امروز ما خودمان درباره آینده تصمیم می‌گیریم. هیچ کدام از نمایندگان از رای آوردن خود مطمئن نیستند، چرا که مردم انتخاب می‌کنند چه کسی رای بیاورد.هیچ کسی، نه رئیس جمهور و نه هیچ مسئول دیگری نمی‌داند چه کسی رای می آورد چرا که یکی ازجلوه‌های انحصاری انتخابات «مردم» هستند.
هیچ‌کسی نمی‌داند چه کسی در انتخابات «رای» می‌آورد/ «مردم» از جلوه‌های انحصاری انتخابات هستند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رضا مراد صحرایی در همایش «جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی شهر تهران» که با حضور ۱۲ هزار دانش آموز دختر و پسر مدارس تهران در استادیوم آزادی برگزار شد گفت: در جمع شما گرامی می‌دارم یاد و خاطره امام و شهدا را چرا که هرچه داریم از جانفشانی آنها داریم.

وی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: ما بر یک جمله اصرار داریم و آن این است که مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد؛ دانش آموزانی که امروز اینجا هستند، تضمین‌کننده اقتدار و آینده کشوراند و پیاممان این است که «استقلال خود را قدر می‌دانیم».

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در گذشته سه رئیس جمهور بدون اجازه وارد کشور شدند اما با شاه دیدار نکردند تاکید کرد: اما امروز هر کسی به مرز دریایی ما تعرض کند سیلی محکمی می‌خورد تا فراموش نکند که این استقلال را «انقلاب» به ما داده است.

وی با تاکید بر اینکه نهضت امروز، پیدا کردن افراد بازمانده از تحصیل است خاطر نشان کرد: تمام نیاز مردم کشور اعم از نیاز به مواد غذایی، نظامی، صنایع و … همه امروز در داخل کشور تامین می شود و همه این‌ها به برکت انقلاب و خون شهداست.

صحرایی در ادامه گفت: انقلاب به ما عزت و اعتبار داده است. امروز ما خودمان درباره آینده تصمیم می‌گیریم. امروز هیچ کدام از نمایندگان از رای آوردن دوباره خود مطمئن نیستند چرا که مردم انتخاب می‌کنند چه کسی رای بیاورد.هیچ کسی، نه رئیس جمهور و نه هیچ مسئول دیگری نمی‌داند چه کسی رای می آورد. یکی ازجلوه‌های انحصاری انتخابات «مردم» هستند. نوجوان امروزی تصمیم می‌گیرد که چه کسی باشد و چه کسی نباشد و اوست که تصمیم می‌گیرد، دموکراسی واقعی اینجا و در ایران است و این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این پیام را دارد ما به آستانه فتح قلعه رسیدیم. نوجوانانی داریم که رای می‌دهند و خانواده و اطرافیان خود را به پای صندوق رای می‌آورند چرا که انتخابات آینده ساز است.

وی با بیان اینکه ایران در گذشته برای حفظ مرزهای خود نمی‌توانست حتی سیم خاردار بسازد اظهارکرد: امروز ما را متهم می‌کنند که به روسیه پهپاد می‌دهیم و این در صورتی است که در گذشته روسیه با آمریکا و انگلیس بر سر منافع خود متحد بود. اسرائیلی که در ۶ روز طومار کشورهای غرب را در هم پیچید اکنون بیش از ۱۱۰ روز است از عهده حماس بر نمی‌آید و همه جا می‌گوید کار ایران است؛ بله ایران از همه مسلمانان حمایت می‌کند. ببینید ایران به چه اقتداری رسیده است و این بچه‌های کشور آینده ایران را با رای خود می‌سازند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.