روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22373
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 14:36 | | ارسال توسط :

واکسیناسیون ۵۸ درصد از دانش آموزان جزیره کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به واکسیناسیون ۵۸ دصدی دانش آموزان کیش، گفت: لازمه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها واکسیناسیون کامل دانش آموزان، معلمان و کادر اداری است.
واکسیناسیون ۵۸ درصد از دانش آموزان جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا گفت: اکنون قطار واکسیناسیون کرونا به ایستگاه دانش‌آموزان رسیده است تا با گسترش واکسیناسیون آنان سرانجام بتوان پس از قریب به یک سال و نیم به بازگشایی حضوری مدارس امیدوار شد.

وی درباره دغدغه خانواده‌ها برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: برای بازگشایی مدارس باید دانش آموزان، معلمان و تمام کادر اداری آموزش و پرورش واکسن کرونا دریافت کنند و خانواده‌های دانش آموزان هم باید واکسینه شوند تا این آرامش در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی به آن‌ها داده شود که اگر قرار است بچه‌ها به مدرسه بروند، دچار بیماری نمی‌شوند.

وی افزود:تا کنون بیش از ۵۸ درصد از دانش آموزان در کیش دز اول واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت کرده اند.

دکتررضانیا با تاکید بر اینکه مردم برای شکست کرونا باید همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: واکسینه شدن همه جامعه از اولویت‌های ماست، اما در همین راستا نباید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه بود.

وی گفت: متاسفانه علت بیشتر شدن مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا در پیک پنجم، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بود و اگر واکسیناسیون با همین سرعت انجام شود، ولی مردم ماسک نزده و فاصله گذاری را رعایت نکنند، کرونا ادامه خواهد داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.