روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 40716
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 10:59 | | ارسال توسط :

واکنش ایران به ادعاهای برخی قطعنامه‌های نشست اخیر سران عرب

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط گفت:  انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعاهای تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد. وی در عین حال از […]

واکنش ایران به ادعاهای برخی قطعنامه‌های نشست اخیر سران عرب

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط گفت:  انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعاهای تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.

وی در عین حال از رویکرد سازنده برخی کشورهای منطقه جهت افزایش همکاری ها و اولویت بخشی به گفت‌وگو و تفاهم مشترک استقبال کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دیدگاه برخی شرکت کنندگان در نشست جده، ابراز امیدواری کرد که منطقه شاهد رویکرد جدیدی مبتنی بر دوستی و ترویج همکاری میان کشورهای آن باشد.

کنعانی تاکید کرد: همکاری جمعی کشورهای منطقه برای سازندگی و امنیت درونزا، مؤلفه‌های اساسی برای تکوین نظمی نوین در منطقه بوده و جمهوری اسلامی ایران همواره آن را یک ضرورت منطقه‌ای دانسته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان با ایرانی خواندن جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اظهار کرد: تمامی اقدامات ایران در راستای اعمال حاکمیت بر سرزمین خود صورت می‌گیرد و هرگونه‌ ادعایی در این خصوص مردود است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.